شهردار منطقه چهار مشهد از تکمیل و تحویل ۱۳۲ واحد مسکونی ارزان قیمت در سال جاری در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی در حاشیه بازدید شهردار مشهد از پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری آل عمران ضمن اعلام خبر فوق گفت: مجاورت این منطقه با بارگاه منور رضوی، وجود زمین های بایر بزرگ در شمال بزرگراه شهید بابانظر با قیمت نازل و وجود خطوط حمل و نقل عمومی از قبیل قطار شهری، بی. آر. تی منطقه چهار را بعنوان فرصتی مناسب برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی در زمینه احداث مجتمع های تجاری، انبوه سازی و احداث مجتمع های مسکونی و اقامتی ارزان قیمت، احداث بیمارستان و مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: فراهم ساختن محیطی سالم و زیبا برای اقشار کم درآمد و افزایش ساخت و سازهای مستحکم و اصولی، ضابطه مند و استاندارد و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر قانونی از دلایل اساسی احداث مسکن های ارزان قیمت در این منطقه توسط شهرداری با مشارکت بخش خصوصی است.

شاهچراغی در خصوص پروژه مسکونی آل عمران تصریح کرد: این پروژه ارزان قیمت در ۴ طبقه با زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۷۵ متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع در پنجتن ۵۵ در حال احداث می باشد.

وی ادامه داد: مجتمع مسکونی آل عمران با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری تکمیل و به مالکان که از اقشار کم درآمد و مددجویان بهزیستی هستند تحویل می گردد.

شاهچراغی همچنین بر اجرای پروژه های مشارکتی به عنوان عاملی تاثیرگذار در توسعه نظام اقتصاد شهری تاکید کرد و افزود: در همین راستا شهرداری این منطقه با احداث پارکینگ طبقاتی زیتون واقع در انتهای بلوار شهید مفتح، پارکینگ طبقاتی امین در مجاورت میدان شهید مفتح و پروژه مسکونی آل عمران واقع در پنجتن ۵۵ گام های استواری در اجرای پروژه های مشارکتی برداشته است.

شایان ذکر است در این مراسم شهردار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، رئیس سازمان نظام مهندسی استان و جمعی از مسئولین شهرداری منطقه چهار از فرصت های سرمایه گذاری این منطقه و مجتمع مسکونی در حال ساخت ابرار واقع در حاشیه بلوار پنجتن بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار