فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 3 هزار و 430 تن برنج و حبوبات فاقد مجوز به ارزش 332 میلیارد و 400 میلیون ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸ 06 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، سردار محمدکاظم تقوی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو و دپو مقادیر قابل توجهی برنج و حبوبات فاقد مجوز در یکی از مناطق شهر مشهد، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج و حبوبات احتکاری را شناسایی کرده و جهت بررسی صحت و سقم موضوع، با هماهنگی  قضایی و حضور نماینده اداره صنعت و معدن به مکان موردنظر اعزام شدند.

 

تقوی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مکان 3 هزار و 430 تن برنج و حبوبات فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم را نیز دستگیر کردند.

 

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: کارشناسان ارزش محموله موردنظر را به 332 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 

 توقیف تریلر حامل بیش از 22 تن رب فله قاچاق در مه‌ولات

 

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی شهرستان مه‌ولات حین کنترل خودروهای عبوری در محور بجستان به مه‌ولات به یک دستگاه تریلر حامل رب فله مشکوک و این خودرو را به‌منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده بیان کرد: ماموران پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی و در بازرسی از این تریلر مقدار 22 تن و 770 کیلوگرم رب فله فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

 

وی افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد و 770 میلیون ریال برآورد شده است، در این زمینه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار