همزمان با بازگشایی مجدد دفتر حزب اعتدال و توسعه در استان؛
بازگشایی مجدد دفتر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی امروز با حضور دبیر اجرایی حزب و معاون کل نهاد ریاست جمهوری درحالی برگزار می‌شود که حامیان دولت مدعی‌اند تعدادی از اعضای شورای مرکزی این حزب، در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی فعالیت نداشته و بلکه در طیف مقابل، فعال بودند.
کد خبر: ۷۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، افتتاح مجدد دفتر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در مشهد، صبح امروز شنبه باحضور مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و از اعضای ارشد حزب اعتدال و توسعه در تالار ابن سینای مشهد برگزار می شود.
برنامه ریزی برای مراسم امروز درحالی انجام شده است که اصلاح طلبان و مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی معتقدند تعدادی از اعضای مدنظر برای شورای مرکزی این حزب در این استان نه تنها همراه و حامی دولت و در ستادهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب نبوده‌اند بلکه در ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی و در طیف جبهه پایداری فعالیت داشته‌اند.

مخالفان دولت دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند/ ای‌کاش از ستادهای دکتر روحانی استعلام می‌کردند!

پایداری در اعتدال و توسعه خراسان رضوی

حجت الاسلام محمد رضا دولت آبادی،رییس جبهه اعتدال و عقلانیت خراسان رضوی درباره بازگشایی دفتر حزب اعتدال و توسعه به خبرنگار تابناک می گوید : ای‌کاش از ستادهای دکتر روحانی استعلام می‌کردند! چرا که اسامی مطرح شده به عنوان سردمداران این حزب در خراسان رضوی نه تنها در دوران تبلیغات انتخاباتی دکتر روحانی، همراه ما و در راستای جریان دولت نبودند بلکه کاملا در مقابل ما بودند و اکنون درپی سوء استفاده از عنوان اعتدال هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ششم ، می افزاید: برخی از این نفرات
که الان دایه مهربان تر از مادر شده اند! در زمان انتخابات و پس از آن مقابل جریان دکتر روحانی بودند و که انتخاب آن‌ها بدون تحقیق و هرگونه استعلام و استفسار از ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی عجیب است.

وی خطاب به دکتر نوبخت و دکتر بانک و اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تاکید می‌کند : این انتخاب در جهت حمایت از دولت نبوده و بدون تردید به نفع و مصلحت جریان اعتدال و دولت محترم نخواهد بود چرا که برخی از این افراد مدنظر که اسامیشان عنوان می‌شود حامیان احمدی نژاد و جلیلی بودند و الان هم درپی مطرح کردن خودشان هستند نه خدمت به دولت مردمی و نه خدمت به مردم که این وضعیت باعث بدبینی هواداران دکتر روحانی که جانا و مالا در استان و در سخت ترین شرایط در ستادهای انتخاباتی فعال بودند می شود.

رییس جبهه اعتدال و عقلانیت خراسان رضوی یادآوری می‌کند : جناب آقای دکتر بانک و مسئولان حزب اعتدال که حتی برای خداقوت گفتن به اعضای ستادهای دکتر روحانی پس از پیروزی به اینجا نیامدند اکنون چگونه بدون تحقیق برای انتصاب برخی نفراتی می‌آیند که اخراجی جبهه اعتدال و عقلانیت محسوب می‌شوند و بیشتر فرصت طلب هستند تا حامی و طرفدار و خادم دولت اعتدال.

دولت آبادی شعار اعتدال را بهترین نسخه برای جامعه فعلی و طریق میانه می‌داند که بر مبنای اندیشه‌های امام راحل ، آیت ا... طالقانی و بزرگان انقلاب انتخاب شده و رییس جمهور منتخب آن را مطرح کردند و بنابراین معتقد است: آن‌ها که تحت این عنوان اعتدال فعالیت می کنند باید سیاست های دولت و این رویکرد را پذیرفته باشند که متاسفانه درباره این شورای مرکزی مدنظر فعلی حزب اعتدال در استان این موضوع رعایت نشده است.

دولت‌های ضعیف وکیل الدوله می‌خواستند نه این دولت / همکاری می کنیم اما حامیان دولت را درک نخواهند کرد!



محمدحسن ساقی، قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی نیز می‌گوید : انتخاب حامیان و نیروهای وفادار آقایان دکتر جلیلی و دکتر قاضی زاده هاشمی، پژمانفر و کریمی قدوسی
به‌عنوان دبیر و شورای مرکزی اعتدال و توسعه در استان خراسان رضوی چه معنایی می‌تواند داشته باشد درحالیکه اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی در شرایط سخت و باوجود انواع فشارها انجام وظیفه کردند و برخی از این آقایان آن‌زمان و تا امروز بعضا در طیف مخالف جریان دولت، بودند.

وی تاکید می کند : ما بدون تردید برای هدفی بزرگتر که همانا پیروزی جریان اعتدال و حمایت از دولت کارآمد دکتر روحانی است با این شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همکاری می کنیم و هیچگونه اختلافی با این بزرگواران نداریم اما این دوستان حتما شرایط حامیان دولت و عزیزان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی را درک نخواهند کرد و احتمال ناهماهنگی و بروز برخی اختلافات با حضور این داعیه داران امروز اعتدال که بیشتر به مخالفان دولت نزدیکند، پیش می‌آید.

ساقی که از ذکر اسامی این نفرات خودداری کرد، اظهار امیدواری می‌کند : این دولت ، دولت تدبیر و امید است و شکر خدا مسئولان سیاسی استان هوشیارند و از افراد و جریانات شناخت کافی دارند تا اجازه مصادره آرمان ارزشمند اعتدال و سهم خواهی را به فرصت طلبان ندهند.

قائم مقام وقت ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه توفیق دولت در توافق هسته ای می‌تواند مظهر وحدت جریان‌ها مختلف دلسوز نظام اسلامی باشد تصریح می‌کند : دوره قیم مآبی و تک صدایی گذشته و دولت‌های کارآمد و موفق مانند کابینه دکتر روحانی نیازی به احزاب دولت ساخته و وکیل الدوله ندارند چرا که در دوره های پیشین و به خصوص در چند دوره اخیر، بیشترین ضربه ها را از سکوت وکیل الدوله‌ها در مجالس، خورده ایم.

فرصت طلبان درپی سهم خواهی از دولت هستند / مجاهدین شنبه مدافعان بدلی دولت



پیام عشقی عضو شورای مرکزی ستادهای شهرستانهای حامی دولت 
هم به خبرنگار تابناک رضوی می گوید: برخی افراد وابسته به ستادهای دکتر جلیلی موسوم به عضویت در جبهه پایداری با سوء استفاده از مشی اعتدال دولت دکتر روحانی که ما آنها را مجاهدان شنبه می‌نامیم از فردای پیروزی دولت رنگ عوض کرده و به عناوین مختلف و جعلی همچون اعضای ستادهای ستادهای سابق روحانی درپی سهم خواهی از دولت تدبیر و امید برآمده و درپی تصاحب مسوولیتهای مدیریتی در استان به نظر می‌رسند.

وی می افزاید : این درحالی است که اکثریت این افراد در دوران انتخابات در ستادهای رقیب به خصوص به عنوان اعضای ستاد دکتر جلیلی فعال بوده اند و این گلایه ای است که بارها مسوولان اصلی ستادهای دکتر روحانی در استان و شهرستانها به مدیران ارشد دولت در تهران منعکس نموده اند ولی تا به امروز دولتمردان محترم که البته مشغله‌های مختلفی دارند، کمتر به این آفت بزرگ که عقبه و بدنه اصلی دولت را تهدید نموده توجه کرده اند.

مسوول ستاد اصلاح طلبان حامی دولت در گناباد یادآور می‌شود: در حقیقت حضرات مجاهدان شنبه پس از انتخابات در چرخشی صد و هشتاد درجه‌ای و در کمال فرصت طلبی به عنوان مدافعان بدلی دولت به نقش افرینی گاه و بی گاه در بدنه مدیریت میانی استان نقش‌آفرینی می کنند که این فرصت طلبان که هیچ نسبتی با گفتمان دولت ندارند عزم خویش را جزم کرده تا از طریق نفوذ در برخی مناصب حساس مدیریتی و اجرایی استان، انتخابات مجلس آینده را به نفع جریان افراطی و اقتدارگرای مخالف دولت مدیریت کنند.

عشقی ادامه می‌دهد:  هدف این مدافعان بدلی اختلال در اجرای وعده های دولت از طریق به حاشیه راندن حامیان اصلی از یکسو و ناکارامد نشان دادن دولت توانمند تدبیر و امید، از سوی دیگر می‌باشد که این خطری است که مشفقان و حامیان اصلی دولت نهم در آستانه انتخابات مجلس آینده به دولتمردان بارها و بارها گوشزد کرده اند و بهتر است تا دیر نشده دولت طرحی نو برای عدم نفوذ فرصت طلبان در بدنه اجرایی کشور و استان و شهرستان‌ها در اندازد که درغیر این صورت چه زود دیر می‌شود گاهی!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم غفوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
درخصوص مطالب دوستان بنده معتقدم بیشتر انرژی دولت بعد پیروزی صرف دیپلماسی وتوافق هسته ای شد .و به حوزه سیاست داخلی جفا شد .اما اکنون که وضعیت توافق هسته ای مشخص شده وبا توجه به انتخابات پیش رو کم کاری در این حوزه از سوی دولتمردان پذیرفته نیستو بقول دوستمان جناب عشقی ناگهان چه زود دیر می شود
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم آدرس دفتر ویا شماره تلفنشون رو از کجا میتونم بدست بیارم
لطفا راهنماییم کنید
حمیدرضاافضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
سلام وعرض ادب خدمت عقلای حزب ازبالاترین مقام درشورای مرکزی تهران ودیگردوستان درستادهااستانی وشهرستانهای تابعه،جناب عشقی حزب به ما ڪه ازفداییان مرحوم هاشمی ودسال۸۴بهمراه حاجی عسگری ودڪتردلاور درستادمرکڔی مرحوم هاشمی جزمهره های اصلیی بودیم،احمدی نژاد رای آورد،ومن ڪه بادکتردلاور درشورای دوم شاغل بودیم،بنده چون دبیرکمیسیون بودم،۲۰روزبعدتنفیظ احمدی نژاد،ماموریتم منوبخاطرعقدهگشایی لغووتاالان ۱۴سال گذشته درشهرداری مشهد،نه پستی نه مقامیووو؟اسدی ازمابعنوانـ وسلیه استفاده میکرد، پبرهن عثمان کردم مارا تو ستادمیرحسین بخاطراسدی رفتیم،رای هم نیاوردن ،ولی ،تواداره دیگه روح رفتن نبود ولی دکتردلاور هرگاه مشکلی داشتم پیگیری میکرد،همینم راضی بودم،تاپارسال وبخاطر عوض شدن رییس ستاد،خواستم بیام ساختمانـ حزب،ممنون میشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار