‍مدیرکل امور استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مدیرکل امور استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : ۴۷ درصد از جامعه و از طیف ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره مند هستند که این درصد نشان می دهد، بخش اعظمی از مردم با وزارت کار در ارتباط هستند.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 01 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ هشتمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با حضور شیر خانی رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کلیه مدیران عضو شورای هماهنگی استان ایلام در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد. 

دلبری بر تعامل و ارتباط مستمر با نمایندگان و ارائه گزارش برنامه ها و فعالیت های خود به آن ها تاکید کرد و گفت: مدیران باید از طرق مختلف، اقدامات و فعالیت های دولت تدبیر و امید را به نمایندگان و مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه مولای متقیان، دو صفت کارگزاران دولت را که لازمه ی شرایط مدیریت است، صلاحیت و مقبولیت عنوان کرد، افزود: صلاحیت مدیران را  مدیران بالا دستی بررسی می کنند ولی مقبولیت را باید از مردم بگیرند. 

مدیرکل امور استان های وزارت تعاون گفت: مقبولیت همان چیزی است که مدیران کل در واحدهای کارگری، مراکز درمانی و بیمه ای، بانک ها حضور خواهند یافت و در بین کارگران و مراجعین حاضر خواهند شد. دلبری تصریح کرد: مدیران باید در اتاق شیشه ای کار کنند تا مردم نظاره گر فعالیت های آن  باشند.

دلبری با بیان اینکه یکی از مظلومیت های دولت تدبیر و امید، اطلاع رسانی است، گفت: مدیران باید با حضور بین مردم، تریبون نماز جمعه و جلسات متعدد، خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند و به صورت مستمر، برنامه های ابلاغی وزیر را به مردم گزارش دهند.

وی تاکید کرد: مدیران باید ابزار کار وزیر باشند و به منشور ابلاغی وی در برنامه ها و سیاست های خود  توجه ویژه داشته  و مدیران  بدانند که نقش مهمی در استان ها دارند. دلبری گفت: مدیران باید در برنامه ها و انتصابات، به نیروهای جوان و استفاده از بانوان توانمند نگاه ویژه ای داشته باشند و در پست های مدیریتی از آن ها بیشتر استفاده شود.

در این سفر یک روزه دلبری پس از نشست هم اندیشی با مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با معاونین استاندار دیدار و گفتگو کرد، سپس در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام حضور یافت و پس از آن به صورت چهره به چهره به مشکلات شخصی کارکنان پاسخ داد و ضمن سرکشی از اتاق های کارکنان اداره کل و سرکشی با همکاران به گفتگو با آن ها پرداخت./م 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار