انتصاب
با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و سایر مسئولین، رئیس جدید جمعیت هلال احمر معارفه شد و از زحمات ریاست اسبق تجلیل بعمل آمد
کد خبر: ۷۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 30 July 2019

آئين توديع و معارفه رئيس جمعيت هلال احمر غرق آباد برگزار شد

 به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ساوه، علی میرزایی خدمت در نظام اسلامی را یک هدیه الهی دانست و گفت:: باید شکرگزار خدای متعال باشیم که انقلاب ما مردمی بود و مدعوین مانیز مردمی هستند لذا خدمت در این نظام افتخار بزرگ و هدیه‌ای الهی است.
فرماندار ساوه با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند تصریح کرد: مهم این است که ما مسئولین در صف خدمت به خلق خدا باشیم و اینکه افراد در سمت‌های مختلف و یا اول و آخر این صف باشند مهم نیست چراکه مهم رضایت خدای متعال از خدمت به مردم است.

وی با اشاره به سیل اخیر در کشور عنوان کرد: یکی از کانون‌هایی که در این سیل خدمت رسانی شایسته‌ای کرد هلال احمر بود که لازم میدانم از همه عزیزانی که در این لباس مقدس تقدیر و تشکر کنم.

علی میرزایی تصریح کرد: نقش هلال احمر در کنترل بحران‌ها و بالا بردن دانش مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیار حیاتی است و جمعیتی است که در بعد امداد و آموزش حرکت میکند.

وی با تجلیل از تلاش‌های ریاست اسبق این جمعیت در غرق آباد، خواستار تلاش بی وقفه در خدمت رسانی به مردم شد

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم با تجلیل از زحمات ۱۸ ساله رضاخانلو رئیس اسبق این جمعیت در غرق آباد گفت:: امیدواریم این ارگان در غرق آباد پویاتر و با تحرک‌تر باشد.

وی با تاکید بر پیشبرد مسائل امدادی و آموزشی در این منطقه از استقرار آمبولانس و ست نجات خبر داد.

در پایان این مراسم از زحمات رضاخانلو تقدیر و حسن نمازی بعنوان ریاست دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر غرق آباد معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار