فراخوان ارائه مقاله به بخش بیست و دومین جشنواره بین الملی قصه گویی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
کد خبر: ۷۶۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 30 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، براساس این فراخوان در بخش علمی این جشنواره، شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله نویسی تعیین شده است.

(قصه و پرورش تفکر) (روش‌ها رویکرد‌های قصه گویی) (قصه گویی و رویکرد‌های نقد و ادبی) (قصه مخاطب شناسی و ادبیات عامیانه) (قصه گویی سلامت جسمی و روحی) و (قصه گویی و ارتباط فرامرزی) شش محور موضوعی اعلام شده است.

بر همین اساس علاقه مندان می‌توانند در محور موضوعی (قصه و پرورش تفکر) با چهار موضوع (قصه گویی و پرورش انواع هوش) (قصه گویی و پرورش تفکر مراقبتی) (قصه گویی و پرورش تفکر مشارکتی) و همچنین در محور (روش‌ها و رویکرد‌های قصه گویی) با دو موضوع (قصه گویی با روش‌ها و رویکرد نوین) و (قصه گویی و زبان آموزی) مقاله‌های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

در همین حال برای ارائه مقاله در محور موضوعی (قصه گویی و رویکرد‌های نقد ادبی)، سه موضوع (روایت شناسی و روایت پژوهی قصه) (قصه گویی و نشانه شناسی) و (قصه گویی و جامعه شناسی) و همچنین در محور موضوعی (قصه، مخاطب شناسی و ادبیات عامیانه) سه موضوع (قصه‌های فولکورد و ادبیات عامیانه) (مخاطب شناسی قصه ها) (بهرگیری نقالی و پرده خوانی در قصه گویی) در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس در محور موضوعی (قصه گویی و سلامت جسمی و روحی) سه موضوع (قصه گویی و مهارت‌های زندگی) (تاثیر قصه گویی بر جنبه‌های مختلف رشد و فرآیند آن) و (قصه گویی و ارتقای سلامت روان) و محور موضوعی (قصه گویی، تبادل فرهنگی و تعاملات بین المللی) تعیین شده است.

مهلت ارسال آثار در این بخش ۳۰ مهر، داوری و زمان اعلام نتیجه ۱۵ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ تعیین شده است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون هم زمان با شب یلدا با شعار (آینده ساختنی است) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار