کد خبر: ۷۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 14 August 2015
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از برگزاری اردوی راهیان نور با حضور جمعی از قضات، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی استان و... خبر داد.

ابوطالب اصغری‌جیرهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت و ارتقای این فرهنگ اردوی راهیان نور برگزار می‌شود.

وی آشنایی جامعه هدف از ارزش‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل سوم انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور بسیج حقوقدانان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان درباره زمان برگزاری اردوی راهیان نور تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور در سوم شهریور امسال برگزار می‌شود.

اصغری‌جیرهنده مدت زمان اردوی راهیان نور بسیج حقوقدانان گیلان را سه روزه خواند و خاطرنشان کرد: در این اردوی سه روزه جمعی از قضات و وکلای دادگستری و سردفتران اسناد رسمی، اساتید حقوقی دانشگاه‌ها و کارشناسان حقوقی اداره‌ها و سازمان‌های عضو بسیج حقوقدانان با خانواده حضور دارند و از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار