در حاشیه لغو یک کنسرت؛
متاسفانه بدلیل مخالفت برخی افراد اندک، برگزاری کنسرت موسیقی در یکی از شهرهای استان با وجود مجوزهای قانونی لغو و یا به تعویق افتاده است.
کد خبر: ۷۶۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 26 July 2019

متاسفانه بدلیل مخالفت برخی افراد اندک، برگزاری کنسرت موسیقی در یکی از شهرهای استان با وجود مجوزهای قانونی لغو و یا به تعویق افتاده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد باید متاسف بود که هنوز رگه هایی از واپسگرایی و تنگ نظری، حوزه فرهنگ این کشور و استان را تحدید می کند و برخی افراد احتمالا برای خودنمایی و به رخ کشیدن قدرت کذایی شان، خود را فراتر از قانون جلوه داده و نظامات اداری و قانونی کشور را نادیده می گیرند و خود را در جایگاه دستور دادن به دیگران می پندارند.

اقدامات غیرقانونی که برخلاف مجوز دستگاههای قانونی اِعمال می شود نقض قوانین و مقررات جمهوری اسلامی که حضرت امام آن را واجب شرعی عنوان نموده، است و باید به جدّ همگان را از نقض قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی برحذر داشت.

همچنین لازم است نمایندگان عالی دولت جمهوری اسلامی در شهرستانها اجازه ندهند قانون و مجوزهای قانونی زیرپا گذاشته شوند و به اختیارات و تکالیف قانونی آنها تعدی صورت بگیرد و برخی افراد را متوجه حدود وظایف و اختیارات خود بنمایند.

همچنین مردم می بایست نسبت به برخی خودنمایی ها آگاه شوند تا افرادی که خارج از چارچوب های قانونی، وارد عمل می شوند مسئولیت پیامدهای اقدامات خود را در بالارفتن نرخ آسیب های اجتماعی بپذیرند و نسبت به آن پاسخگو باشند.

همه باید درک کنند که قانون جمهوری اسلامی بالاتر از تصمیمات شخصی برخی افراد است و عدم التزام به قانون، از نظر شرعی قابل ایراد است.

برچسب ها: لغو کنسرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار