فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری پلیس ایلام و استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تبادل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مشخص شد شخصی با هویت معلوم قصد انتقال مواد مخدر در اوزان بالا به استان‌های غربی ایلام و کرمانشاه دارد.

وی افزود: این محموله که از طریق استان‌های جنوبی و مرکزی قصد ورود به استان ایلام و کرمانشاه را داشت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس مرکزی در مسیر آزادراه تهران - ساوه شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: مأموران توانستند از یک دستگاه خودروی سمند متعلق به متهمان، مقدار ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی گفت: این ۲ متهم زن و شوهر بوده و در قالب مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را به استان‌های غربی داشتند که با هوشیاری پلیس ایلام و استان مرکزی به مقاصد شومشان نرسیدند.

سردار یاری یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروی آنان نیز توقیف شد.

گفتنی است میزان کشفیات مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ایلام در سال گذشته ۱۳۴ کیلوگرم و در سال ۱۳۹۸ مقدار ۱۶۱ کیلو گرم بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار