فرمانده هواناجا:
اورژانس هوایی قم با همکاری و تعامل هواناجا، بعنوان طرف قراردادتامین بالگرد امداد هوایی، موفق شد طی سال گذشته ضمن ارایه بیشترین ماموریت در بین پایگاههای امداد هوایی کشور، خدمات منظمی را در حوزه فوریت های پزشکی ودرمان به مردم و مسافران ارایه دهد که این خدمت نوین تاکنون موجب نجات جان بسیاری از هموطنان شده است.
کد خبر: ۷۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 12 August 2015
به گزارش تابناک قم، همزمان با اولین سالگرد افتتاح پایگاه امداد هوایی اورژانس 115 قم که در راستای اهداف  طرح تحول در نظام سلامت همزمان با 13 استان دیگر  توسط وزارت بهداشت ایجاد گردیده است  مدیران مرکز اورژانس 115استان قم ومدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی قم با مسولین ارشد هواناجای کشور دیدار کردند.

سرداربیران وند در این دیدار، با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم به سبب وجود آستان نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مراجع و علمای عظام، گفت: امروز به واسطه همکاری قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی قم با عوامل عملیاتی اعزامی هواناجا و استفاده بهینه از بالگرد امدادی شاهد خدمتی ایثارگرانه و موثر به مردم هستیم.

وی افزود: با وجود هزینه بالای نگهداری بالگرد و نیاز به پشتیبانی بسیار گسترده جهت آمادگی دائم، ارایه این نوع خدمت که جنبه معنوی والایی نیز به همراه دارد برای فرماندهی کل نیروی انتظامی بسیار ارزشمند می باشد و با هیچ میزان و مقیاس مادی قابل جایگزینی نیست.
 
فرمانـده هـوانـاجـا با اشاره به آمادگی همکاری برای بکارگیری بهترین بالگردها و بهره مندی از زبده ترین خلبان ها برای پروازهای اورژانس 115 اظهار داشت: این تجربه موفق و مـوثر ما را درجهت استفاده بیش ازپیش ازظرفیت(بالگردها) در زمان صـلح و درجهت خدمت به مردم با مشارکت وزارت بهداشت واورژانس ترغیب می کند.

وی در پایان این دیدار، با تقدیر از علوم پزشکی و اورژانس 115 قم، از فرماندهان و معاونین حاضر در جلسه درخواست کرد تا درصورتی که اورژانس 115 استان قم درحوادث خاص و پرتلفات، علاوه بربالگرد موجود، نیار به پشتیبانی فنی و یا حتی اعزام بالگردهای ویژه ترابری با قابلیت حمل مجروحین بیشتر داشت بدون نیاز به طی تشریفات خاص، در این موارد همکاری سریع صورت پذیرد.

در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد اورژانس هوایی دراستان قم ازحیث کمی وکیفی توسط ریاست و معاون اورژانس 115 قم ارائه شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار