استان کرمانشاه از امروز میزبان کاروان خدام رضوی همراه با پرچم متبرک خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 06 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت هرساله با هدف ایجاد فضای زیارت از راه دور در شهرستان‌ها و کشور‌های مختلف حضور میابد، امسال هم در دوازدهین سال برگزاری، امروز به کرمانشاه خواهد آمد.

جشن‌های دهه کرامت پرشور‌تر از هرسال با برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در صحن شبیه سازی شده حرم امام رضا (ع) در پارک شرقی و با همکاری و مشارکت استانداری، شهرداری، سپاه پاسداران و محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آغاز گردید و امروز شنبه با حضور کاروان و مراسم استقبال از پرچم منتسب به امام رضا (ع) به کار خود ادامه می‌دهد.

این کاروان در شهرستان‌های پاوه، قصرشیرین، کنگاور و بخش‌های ماهیدشت، سرفیروز آباد و همچنین مساجد سطح شهر علی الخصوص مسجد جامع اهل تسنن با هدف وحدت شیعه و سنی، بیمارستانها، گلزار شهدا و محلات محروم استان حضور می‌یابند.

این کاروان از شنبه ۱۵ لغایت ۲۳ تیر ماه در استان کرمانشاه حضور خواهد داشت که این حضور نشاط معنوی خاصی را در میان اقشار مختلف ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است مراسم استقبال از کاروان خدام و پرچم متبرک حرم رضوی امروز رأس ساعت ۱۸:۳۰ در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار