مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت : خیرین حوزه سلامت این استان فردا (پنجشنبه )همت 13 ساله خود در ایجاد تحول در بخش درمان را جشن می گیرند.
کد خبر: ۷۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 12 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر علی اکبر رامجردی اظهار کرد: سیزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت فارس در حالی کار خود را آغاز می کند که همت پنج هزار خیر را به نمایش می گذارد.
وی ادامه داد: خیرین سلامت فارس در یک دوره13 ساله با شش هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری گام ارزنده ای در مسیر توسعه درمان ، ارایه خدمات بهداشتی و ارتقا آموزش پزشکی برداشته اند.
وی اضافه کرد: خیرین در این مدت موفق به ایجاد یک هزار و 900 تخت بیمارستانی شده اند که 400 تخت آن فعال ، 450 تخت در حال بهره برداری و بقیه در حال ساخت است.
رامجردی همچنین بیان داشت : سیزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت پنجشنبه هفته جاری میزبان 52 قائم مقام مشارکتهای اجتماعی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز است.
بگفته وی ، در این نشست تجارب خیرین ، فعالیتهای انجام شده در استانهای مختلف ، راهکارهای جدید و ساماندهی بیمارستانهای خیر ساز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: در حاشیه این اجلاس توانمندسازی ، ساماندهی و آموزش خیریه های سلامت محور ، اعلام نیاز استان به خیرین و ایجاد صندوق حمایت از دانشجویان مد نظر است.
سیزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت فارس همزمان با گردهمایی قائم مقام مشارکت های اجتماعی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور فردا در شیراز برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار