کارگردان تئاتر تبریزی بهره گیری از هنر نمایش برای انتقال مفاهیم آموزشی و شهروندی را اقدامی موثر در جهت برقراری موثر ارتباط با شهروندان دانست.
کد خبر: ۷۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 12 August 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، شهرام خزرایی ضمن بیان این مساله گفت: توجه به مساله آموزش شهروندان برای بهبود کیفیت زندگی در شهر اقدام خوبی است که در قالب جشنواره نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم امکان پذیر شده است.

این فعال سرشناس نمایشی ابراز امیدواری نمود با بهره گیری از این شیوه های هنری که مورد اقبال مردم نیز می باشد، شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرمان بوده و از توان هنر نمایش به بهترین شکل بهره ببریم.

به گفته وی، نمایش هنری نفس به نفس مردم بوده و به شکلی بسیار اثرگذار می تواند مضمون خود را به مخاطب منتقل نماید؛ به همین علت هنر نمایش از دیرباز تا کنون از هواداران و علاقمندان بسیاری برخوردار بوده است.

خزرایی ضمن قدردانی از تلاش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای برگزاری این حرکت فرهنگی و هنری، ابراز امیدواری نمود جشنواره تبریزیم زمینه ساز برقراری هرچه بهتر ارتباط میان هنرمندان کشور برای نیل به اهداف فرهنگی مختلف باشد.

وی از برنامه ریزی صحیح برگزار کنندگان چهارمین جشنواره نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم در جهت دور شدن جشنواره از تکرار تمجید نمود و گفت: خوشبختانه این آفت جشنواره های مستمر را در جشنواره تبریزیم نمی بینیم و هر سال با ایجاد نوآوری هایی در شکل برگزاری و موضوعات از تکراری شدن اجتناب می شود.

به گفته این بازیگر کارگردان نمایش تبریزی، دعوت از برگزیدگان دیگر جشنواره های نمایش کشور و حضور گروههایی از کشورهای دیگر جشنواره چهارم را بسیار متفاوت و جذاب نموده است.

چهارمین جشنواره نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم 22 تا 25 مرداد ماه در محل پارک مسافر تبریز اجرا خواهد شد.

گفتنی است شهرام خزرایی از هنرمندان با سابقه و شناخته شده هنر نمایش در تبریز می باشد. وی در دهها اثر نمایشی و تلویزیونی ایفای نقش نموده و گارگردانی آثار بسیاری را بر عهده داشته است. معاونت فرهنگسراي تبريز در سالهای 74 الي 76‏، مديریت روابط عمومي جشنواره بين‏المللي فيلم و عكس وحدت در سالهای 74 و 75‏، مديریت اجرائي جشنواره فعاليت‏هاي هنري جانبازان و ايثارگران در سال 76‏، مديریت سينما قدس تبريز در سالهای ‏77 الي 78‏، مديریت سينما 29 بهمن تبريز در سالهای ‏78 الي 80‏، مديریت سينما انقلاب تبريز در سال ‏80‏، معاونت سينمايي مؤسسه خدمات سينمايي‏ آذربايجانشرقي در سال 79 الي 81، معاونت اداري حوزه هنري آذربايجان شرقي در سال 83، معاونت فرهنگي و هنري حوزه هنري آذربايجان شرقي در سالهای 83 و 84، معاونت سينمايي حوزه هنري آذربايجان شرقي از سال 85‏، عضو هيأت بازبيني جشنواره تئاتر استاني در سال ‏81 ‏ و سرپرستی گروه نمایشی ققنوس از جمله فعالیت های خزرایی در زمینه نمایش بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :