فرمانده لشگر ۷۷ ثامن‌الائمه(ع) گفت: با شناسایی خانواده‌های شهدای ارتش به‌زودی یادواره شهدای لشگر۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: آن چه امروز در خبرگزاری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، انتشار اخبار صحیح و کاربردی است و این اصل، رسالت ارزشمندی است که خبرنگاران بردوش دارند و باید اخبار را دقیق و سریع به جامعه منتقل کنند.

وی افزود: سال گذشته جلد ششم کتاب شهدای لشگر 77 خراسان به مناسبت دهه فجر جهت آشنایی شهروندان با شهدای ارتش به چاپ رسید که در این کتاب بیش از 5 هزار شهید معرفی شده‌اند.

فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حال رصد خانواده‌های شهدا هستیم و در تمامی شهرستان‌های استان یادواره شهدای لشگر77 پیروز ثامن الائمه(ع) را برگزار می‌کنیم و سال گذشته به خانواده‌هایی سرکشی کردیم که بنیاد شهید تاکنون به این خانواده‌ها سرنزده‌ است .

امیر آذریان گفت: امنتیتی که امروز در کشور داریم به برکت خون شهدا است، چرا که شهدا برای جناح چپ و راست به میدان نرفتند، بلکه برای حفظ نظام و اسلام به میدان رفتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حيدري احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
لطفا عكس شهداي درجه دار لشكر 77 را هم در سايت بزاريد.فرزند شهيد استوار يكم علي اصغر حيدري فرزند حسين
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار