کد خبر: ۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 12 August 2015
مجتبی پوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به قرعه‌کشی تیم‌ها در جام حذفی اظهار داشت: در این مسابقات 90 تیم حضور دارند که با حضور نمایندگان تیم‌ها قرعه‌کشی برگزار شد.

وی در ارتباط با نحوه قرعه‌کشی تیم‌های گیلانی در این مسابقات گفت: تیم‌ها در دو جدول الف و ب باهم به رقابت می‌پردازند و چهار تیم گیلانی ملوان، داماش، سپیدرود و رهپویان در جدول «الف» این مسابقات حضور دارند که احتمال رویارویی این تیم‌ها در مرحله یک هشتم با یکدیگر وجود دارد و تیم کادوس گیلان در جدول «ب» حاضر خواهد بود.

این مقام مسئول قرعه ملوان را در مرحله نخست و دوم به دلیل حضور در لیگ برتر استراحت اعلام کرد و گفت: در مرحله یک شانزدهم نهایی، ملوان با برنده یکی از چهار تیم عقاب نیروی هوایی، ابوذر کهگیلویه، قهرمان یکی از استان‌ها و صنعت ساری دیدار می‌کند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان قرعه داماش را این چنین عنوان کرد: تیم داماش گیلان در جدول «الف» در مرحله نخست به مصاف مقاومت تهران می‌رود و درصورت صعود در مرحله دوم با برنده مسابقه قهرمان یکی از استان‌ها و خلخال‌دشت اردبیل مسابقه می‌دهد و در نهایت در مرحله یک شانزدهم می‌تواند حریف سپاهان شود.

وی با اعلام قرعه‌کشی سپیدرود گفت: این تیم با ابومسلم مشهد روبه‌رو می‌شود و برنده این مسابقه با برنده دیدار قهرمان یکی از استان‌ها و شهرداری ماهشهر بازی می‌کند که برنده آن در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

پوربخش حریفان رهپویان رضوانشهر را در مرحله نخست، تیم منطقه آزاد کیش اعلام کرد و گفت: برنده این دیدار با برنده مسابقه نفت امیدیه و هامون‌سازه زاهدان بازی می‌کند که برنده این مسابقه در مرحله یک شانزدهم نهایی با راه‌آهن روبرو می‌شود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان با اشاره به قرعه تیم کادوس گیلان گفت: این تیم با نیروی زمینی تهران مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی با برنده مسابقه قهرمان یکی از استان‌ها و آراد اصفهان دیدار می‌کند و در صورت موفقیت در مرحله یک شانزدهم به مصاف صبای قم می‌رود.

وی زمان انجام این بازی‌ها را در روزهای 5 و 6 شهریور برای مرحله نخست دانست و گفت: مرحله دوم در روزهای 11 و 13 شهریور برگزار می‌شود و مرحله یک شانزدهم نهایی در روزهای 19 و 20 شهریور انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار