فرماندار شهرستان دهلران
عملیات اجرایی شبکه زهکشی پایین دست سد میمه دهلران ۳۰ دصد پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: ۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 12 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،امیدعلی سبزی  در خصوص آخرین وضعیت پروژه های حوزه آب و خاک  شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده طرح های در دست اجرا به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: دولت با همه تمام خود در حال برنامه ریزی برای به سرانجام رساندن پروژه هایی است که در شهرستان از مطالبات مردم می باشند که با به ثمر رسیدن آنها تحول خوبی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دهلران اظهار داشت: حوزه آب و خاک به عنوان یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب این شهرستان مورد توجه جدی قرار گرفته که رشد اقتصادی زیادی را برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های این حوزه سد میمه است که امسال با 420 میلیارد ریال تزریق اعتبار کمک خوبی به جهش عملیات اجرایی آن شد به طوری که در حال حاضر تمامی مطالبات این پروژه پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است و با تزریق ماهانه بیش از 40 میلیارد ریال سعی داریم که روند کاری آن را توسعه ببخشیم.

سبزی تصریح کرد: عملیات اجرایی شبکه زهکشی پایین دست سد میمه نیز در ماه های اخیر آغاز شده است و با جدیت به دنبال تسریع عملیات این شبکه می باشیم.

فرماندار شهرستان دهلران گفت: این پروژه هم اکنون دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است که تا پایان عملیات اجرایی آن بیش از 80 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های شبکه اصلی عین خوش و فکه، سد و شبکه دویرج وسد و شبکه میمه شهرستان دهلران افزود:  از محل اعتبارات ملی برای پروژه های آب در این شهرستان امسال بیش از یک هزار و 200میلیارد ریال هزینه خواهد شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار