رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در محور‌های سپیدان، نورآباد به گچساران، کازرون به سمت بوشهر و بالعکس و محور فیروزآباد به سمت شیراز نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
کد خبر: ۷۵۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 07 June 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح وضعیت محور‌های استان، اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و سفر‌های چند روزه در تعطیلات عید فطر ترافیک نیمه سنگین در برخی محور‌های مواصلاتی این استان حاکم است.

وی افزود: در محور‌های سپیدان، نورآباد به گچساران، کازرون به سمت بوشهر و بالعکس و محور فیروزآباد به سمت شیراز نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

دهقانی با بیان اینکه دیگر محور‌های مواصلاتی استان از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، ادامه داد: متاسفانه امروز براثر برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پراید دو تن از هموطنان فوت کردند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: انحراف به چپ راننده پراید علت این سانحه بوده است.

دهقانی با تصریح بر اینکه علت بیشتر حوادث رانندگی سرعت غیرمجاز و عدم توجه راننده به فاصله خودروی جلویی است، از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی تذکر داده شده در حین رانندگی، همواره با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی، حتما در نقطه‌ ای امن و ایمن توقف کرده و استراحت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار