مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری دومین نشست کتابخوان استان قم به مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 10 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، امیرعطاءالله جباری با اشاره به برگزاری دومین نشست کتابخوان استان قم اظهار کرد: کتابخوان عنوان سلسله نشست‌های به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای در راستای عمل به مطالبات رهبری و افزایش سرانه مطالعه در قالب دستورالعمل تدوین و به ادارات کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: شروع نشست‌های کتابخوان از تهران بود و نخستین نشست استانی با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از نویسندگان، کتابداران، خبرنگاران و اساتید دانشگاه در تیرماه سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان برگزار شد که با استقبال خوبی روبه‌رو بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در دومین نشست کتابخوان در استان از امروز آغاز شده است، گفت: این نشست روز 2 شنبه 26 مرداد از ساعت 17 تا 19 در تالار اجتماعات کتابخانه عمومی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند فرم فراخوان را از پورتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قمwww.qompl.ir یا کتابخانه‌های عمومی سراسر استان دریافت کرده و پس از تکمیل حداکثر تا روز پنج شنبه 22مرداد امسال به پست الکترونیکیketabkhan@qompl.ir ارسال کرده یا به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار