تابناک: پلیس آگاهی استان اصفهان موفق به دستگیری دو سارق حرفه ای در دو عملیات جداگانه و نیز کشف 40 فقره سرقت داخل خودرو شدند.
کد خبر: ۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷ 23 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارکرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی بررسی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ستار خسروی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق به کشف 20 فقره سرقت و شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر سارق حرفه ای که در منطقه ای از شهر اصفهان مرتکب سرقت های متعدد وسایل داخل خودرو شده بود توسط کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اعتراف این سارق به 20 فقره سرقت داخل خودرو گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رییس پلیس آگاهی استان به منظور پیشگیری از بروز اینگونه سرقت ها به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه وسایل شخصی (کیف، اسناد و مدارک ) و اموال باارزش خود را داخل خودرو ،به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارید و هنگام پارک در پارکینگ های عمومی فاقد نگهبان، از تجهیزات ایمنی استفاده کنید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار