کرمانشاه در مسابقات پینگ‌پنگ نونهالان هشت و نه ساله کشور ، نائب قهرمان شد.
کد خبر: ۷۴۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 05 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مسابقات پینگ‌پنگ نونهالان هشت و 9 ساله کشور با حضور بیش 80 ورزشکار از 14 استان در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه برگزار شد.

 استان‌های خوزستان، فارس، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، تهران، مرکزی، کردستان، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر، قم و استان کرمانشاه با 2 تیم الف و ب در چهار گروه به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 ایلنا منصف از مازندان در بخش انفرادی این مسابقات در بخش سن هشت ساله‌ها، به مقام نخست دست پیدا کرد و سارینا جهانشاهی از کرمانشاه دوم و فاطمه بابایی از تهران و ثنا آشنایی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

 آرزو ولی‌پور از مازندران در بخش 9 ساله ها به مقام نخست دست پیدا کرد و مهرسیما موسوی از مازندران دوم ، رایا جواهری از کرمانشاه و مبینا سهرابی از فارس نیز به صورت مشترک سوم شدند.

 رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : با توجه به حضور ورزشکاران استان‌های با توانایی بالا در تنیس روی میز در این دوره، مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و این در حالی بود که ورزشکاران استان کرمانشاه با درخشش در این مسابقات توانستند به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنند.

 شهنام اردلان افزود: این مسابقات نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز در این رده سنی در سطح کشور در استان کرمانشاه است و با توجه به تجهیز و آماده‌سازی خانه پینگ‌پنگ استان کرمانشاه افتتاحیه این سالن نیز محسوب می‌شود.

 اردلان خاطرنشان کرد: برای بازسازی و کف‌پوش سالن ورزشی مجموعه خانه تنیس روی میز استان کرمانشاه و همچنین تجهیز آن حدود 200 میلیون تومان هزینه شده است که بخش بسیار زیادی از آن توسط هیأت پینگ‌پنگ استان تامین شده است.

 وی ادامه داد: هم اکنون این سالن با ظرفیت 6 میز و کف‌پوش مطابق با استانداردهای جهانی قابلیت برگزاری مسابقات معتبر کشوری و حتی جهانی را داراست و این زیرساخت به ارتقای سطح تنیس روی میز استان کرمانشاه و جذب ورزشکاران به این رشته ورزشی بسیار موثر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار