رئیس پلیس فتا ایلام:
رئیس پلیس فتا ایلام در خصوص کلاهبرداری مالی اینترنتی در پوشش صدور دفترچه درمانی به شهروندان هشدار داد
کد خبر: ۷۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 05 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این روش کلاهبرداری، کلاهبرداران با شهروندان تماس گرفته و اعلام می‌کنند که از مراکز خدمات_درمانی، نمایندگی‌های بیمه و دیگر مراکز خدمات درمانی با آنها تماس می‌گیرند و در نظر دارند دفترچه درمانی جدید و معتبر برای آنها صادر کنند .

وی افزود: در ادامه فرد کلاهبردار عنوان می‌کند، به همین منظور نیاز است مبالغی را به شماره حساب اعلامی از طرف وی واریز کنند و از این طریق مبالغی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند .

این مقام مسئول ادامه داد: بهتر است شهروندان پس از اتمام تاریخ اعتبار دفترچه‌های درمانی و یا اتمام برگه‌های آن، با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با نمایندگی‌های معتبر و رسمی در شهر و روستاها، دفترچه درمانی صادر شده خود را دریافت کنند .

رئیس پلیس فتا ایلام از عموم مردم خواست به هیچ عنوان به چنین تماس‌هایی توجه نکنند و در صورت مواجهه با این‌گونه موارد از واریز هرگونه وجه جدا خودداری کنند .

جمالی با اشاره به اینکه پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس_فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار