مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد خبر داد؛
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به ضرورت ارائه پکیج‌های فرهنگی در رویدادهایی نظیر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: ویژه برنامه آیین کتابخانه‌ای در غرفه یزد پایتخت کتاب ایران سی و دومین نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 04 May 2019

«رقیه دوست‌فاطمیها» در تهران اظهار کرد: اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب ایران ویژه برنامه آیین کتابخانه‌ای که از جمله برنامه‌های مستمر نهادکتابخانه‌های استان است را اجرا کرده است.

وی افزود: اجرای دو ویژه برنامه قصه‌گویی به همراه نمایشنامه خوانی طنز که با عنوان «خیرنبینی سعیده» توسط گروه نابینایان اجرا می‌شود، از جمله برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در غرفه یزد پایتخت ایران سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در ادامه اجرای برنامه «یک داستان تازه یک استکان چای تازه» را از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای نهمین روز غرفه یزد در نمایشگاه کتاب تهران دانست و گفت: این طرح فرهنگی و آموزشی در حال حاضر چهار سال با موفقیت در استان یزد انجام شده است.

دوست فاطمیها با اشاره به نقش رویدادهای فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ عمومی استان و کشور، تصریح کرد: نمایشگاه‌های فرهنگی نظیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باید به همراه رویدادهای فرهنگی نظیر نمایشنامه خوانی و قصه‌گویی با محوریت کتاب و کتابخوانی تشکیل شوند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ارائه پکیج‌های فرهنگی از جلمه ضرورت‌های اجرایی رویدادهای آموزشی و فرهنگی است که باید برای تأثیرگذاری بیشتر فرهنگ کتابخوانی در کشور نهادینه شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار