امام جمعه تربت حیدریه:
امام جمعه تربت حیدریه حوادث پیش آماده برای مسلمانان اندلس را درس عیرتی برای جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمنان نظام پس از شکست در توطئه های مختلف، برای سرنگون انقلاب اسلامی ایران، ترویج فساد و فحشا و بی بندو باری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 07 August 2015
حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: ترویج فساد و بی بندو باری نسخه ای است که دشمنان برای ملت ایران پیچیدند و تمام مسائل هسته‌ای و موشکی بهانه ای برای سرگرم کردن مردم و مسئولین و انحراف از نقشه دشمنان است.

وی گفت: دشمن با رونق دادن به سایتهای مبتذل اینترنتی و شبکه های مخرب ماهواره ای و اجتماعی در صدد است تا جوانان و نوجوانان انقلابی را نسبت به ارزشهای دینی و الهی سست و بی اراده کند.

شریعتی تبار ادامه داد: مدیریت انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی(عج) بر اساس ولایت فقیه برخاسته از فقه و مکتب امام صادق (ع) است.

خطیب جمعه تربت حیدریه فقه امام صادق را فقه زندگی دانست و افزود: اخلاق اسلامی، وحدت، کرامت و عزت انسانی، آگاهی و بصیرت، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم، بخشی از عرصه های فقهی امام صادق (ع) می باشد.

وی با تبریک روز خبرنگار اذعان کرد: خبرنگاران در رعایت عدالت و صداقت و انعکاس اخبار در فرآیند اگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه اسلامی نقش مهمی را ایفا می کنند.

 امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه جمع بندی مذاکرات را نباید بزرگنمایی کرد افزود: ملت ایران از این مذاکرات ذوق زده نشده و همیشه ودر همه حال امریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه یک خود می داند که چه بسا یک لحظه غفلت کردن از امریکا جبران ناپذیر خواهد بود.

 وی با انتقاد از سکوت سازمان ملل در خصوص کودک سوزی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: جنایتکاران غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی یک کودک ۱۸ ماهه را زنده می سوزانند و سازمان ملل هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد و امروز این سازمان به عنوان سازمان دول استکباری شناخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار