امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: آن روی دیگر حادثه تلخ سیل در ایران، اتحاد و همبستگی ملت و مسؤولین و قوای نظامی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بود که یک‌بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۷۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 06 April 2019

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سیل اخیر در کشور، اظهار کرد: ظاهر این حوادث بلایای طبیعی؛ اما اصل مطلب، هشدار خداوند به ما بندگان گنهکار و معصیت‌کار است که متنبّه شویم و با توبه و استغفار جلو بلاهایی را که غضب خدا نیست، بلکه نتیجه کارهای منکر ما است، بگیریم.
حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: خداوند در قرآن هشدار داده است که هر پیشامد ناگوار و حادثه تلخ که برایتان پیش آمد، نتیجه خلافکاری‌های خودتان است. با وجود انواع فساد، گناه و معصیت‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد باید خدا را شکر کنیم که بدتر از این بر سرمان نیامده است. باید توبه کنیم و به خدا برگردیم به مردم رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کند.
حسینی با اشاره به اینکه سیل 400 شهر و روستای کشور را در برگرفت و موجب دغدغه مقام معظم رهبری شد، تصریح کرد: رهبر مسئولین را بسیج و موظف کردند که به یاری آسیب دیدگان بشتابند که در نهایت نمایشگر همنوع دوستی مردم و مسؤولین، دولت، قوای نظامی و انتظامی شده و دشمنان را در نقشه شوم ایجاد تفرقه بین ملت ایران ناکام گذاشت.
سیل ایران پرده از چهره مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: وقوع سیل بیش از گذشته پرده از چهره کریه مدعیان حقوق بشر در آمریکا، غرب و اروپا برداشت. وقتی این‌ها یک مرکز امدادی برای کمک به درماندگان و یا ورود دارو را تحریم و از هرگونه کمک‌رسانی از خارج به داخل جلوگیری می‌کنند، چطور باز هم برای جهان دایه مهربان‌تر از مادر شده و از حقوق بشر دَم می‌زنند؟
وی با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران، خاطرنشان کرد: این قطع رابطه یکی از الطاف الهی برای انقلاب بود؛ چراکه پرده از چهره سردمداران کاخ سفید برداشت و خباثت حکام آمریکایی را ثابت کرد. آن‌ها زمینه‌سازی اقدام نظامی و دیگر اهداف در حملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را برای نابود کردن انقلاب داشتند؛ اما ناکام شدند.
ترامپ هم به ناکارآمدی نقشه‌های شیطانی خود و اقتدار ایران پی برده است
حسینی یادآور شد: ترامپ هم که امروز نسخه ۴۰ سال قبل کارتر را دنبال می‌کند خودش استمرار ناکامی نیرنگ‌های شیطانی خود را شاهد است که چگونه طی مقاومت جانانه ملت ایران طی 4 دهه پس از پیروزی انقلاب، استحکام و آبدیدگی ملت ایران را در پی داشته و موقعیت برجسته و پر اقتدار ایران در منطقه و جهان را ایجاد کرده است.
خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: نتیجه عملی این قطع رابطه، خودباوری ملی با شعار ما می‌توانیم، رسیدن به قدرت فناوری هسته‌ای و توانمندی ملی در دسترسی به فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای شد. ملت ایران، جهان اسلام و ملت‌های حق‌طلب جهان به برکت و هدایت انقلاب اسلامی ایران، امروز دشمن شماره یک خود را آمریکا می‌دانند و در دنیا ناقوس مرگ بر آمریکا را به صدا در آورده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار