با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرمانداری شهرستان دورود، جلسه مدیریت بحران شهرستان دورود تشکیل شد.
کد خبر: ۷۳۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۹ 02 April 2019

 به گزارش تابناک مازندران، با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرمانداری شهرستان دورود، جلسه مدیریت بحران شهرستان دورود تشکیل شد.
 به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه دوشنبه 12 فروردین، در جلسه ستاد مدیریت بحران، بر لزوم مدیریت سیلاب ها و کاستن از خسارات ناشی از بارندگی های اخیر در روستاها و شهرهای استان لرستان، با همکاری همه دستگاه ها تاکید کرد.
 امیدوارم که سال خوبی را مردم لرستان و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و بتوانیم تهدیدات دشمنان را پشت سر بگذاریم. واقعیت است که اگر در برابر بحران ها با هوشیاری و برنامه ریزی روبرو شویم، می توانیم از فرصت این رویدادها استفاده کنیم.
برنامه من این بود که به دلیل احتمال بروز بحران در خوزستان به آنجا سفر کنم و با توجه به اخبار تصمیم گرفتم به استان لرستان هم سر بزنم و اگر کاری از دست من بر می آید، به شما کمک کنم.
دکتر محسن رضایی با تاکید بر لایروبی منظم رودها و آبراه ها در کشور، گفت: امشب تا فردا، با همه ظرفیت در صحنه باشید تا بتوانیم این موج را هم پشت سر بگذاریم. کارهای ضرب الاجلی و درازمدت را تفکیک کنید و به نتیجه برسید. با این سیلاب، مطالعات و زیرساخت ها باید بازنگری شوند. اسکان مردم و تعمیر خانه های خسارت دیده را هم در اولویت بگذارید تا غم و غصه ای برای مردم ایجاد نشود...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار