فرماندار باغملک خبر داد:
فرماندار باغملک از بازگشایی راه ارتباطی پنج روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 28 March 2019

محمد نجاتی پور اظهار کرد: رودخانه ابوالعباس از مال آقا به رباط، ابوالعباس، باغملک و در نهایت تا رامهرمز عبور می‌کند؛ این رودخانه هیچ گونه طغیانی نداشته اما جاده باغملک به ابوالعباس در مقطعی به نام بختکان در چند نقطه ریزش‌های مختلفی داشته که ریزش برداری شده است.

وی افزود: راه ارتباطی پنج روستا در منطقه تنگ چویل بخش صیدون باغملک در چند نقطه مسدود شده بود که نسبت به بازگشایی آنها اقدام شد.

فرماندار باغملک تصریح کرد: راه ارتباطی ۶ روستا در بعد از منطقه امامزاده عبدالله نیز مسدود شده بود که این مسیرها نیز بازگشایی شد.

نجاتی پور ادامه داد: آبراه‌های فصلی در دو روستا پر شده و آب به درون روستاها و بعضاً به منازل مسکونی وارد شد که نسبت به لایه روبی این کانال‌ها اقدام شد.

وی بیان کرد: با وجود کارهای انجام شده ولی نیازمند ارسال ادوات راهسازی سنگین برای ترمیم و تعریض آبراه‌های فصلی و سیل بند در برخی از روستاها هستیم.

فرماندار باغملک عنوان کرد: بعضاً گزارش‌هایی از تخریب بخشی از منازل روستایی داشتیم ولی تلفات جانی یا احشام نداشتیم.

نجاتی پور یادآور شد: از امکانات شهرداری صیدون و دیگر ادارات از راهداری باغملک تا هلال احمر استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از نقاط شن، گل و لای وارد اراضی کشاورزی شده خبر داد: تمامی راه‌های مواصلاتی باز و تردد در آنها جریان دارد.

فرماندار باغملک در پایان گفت: رودخانه اعلا در برخی از نقاط به ماده ارتباطی و محور مواصلاتی صیدون به کهگیلویه و بویراحمد به شدت نزدیک شده و نیازمند عملیات ترمیم است.

 

منبع: مهر

برچسب ها: باغملک ، سیل خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار