دو زن جوان که در زندگی مشترک خود بارها تهدید به مرگ شده‌اند، با دستگیری همسرانشان ازسوی پلیس پس از سال‌ها وحشت از همسرانشان موفق شدند با حضور در کلانتری، از کابوس‌های شبانه زندگی‌شان بگویند و تقاضای طلاق کنند.
کد خبر: ۷۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 06 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، «م» زن جوانی است که چهارسال قبل بدون انجام تحقیقات تن به ازدواج شومی داد و این ازدواج سرنوشت او را تباه کرد. زن ٢٨ساله که به‌خاطر اخلاق و رفتار شوهرش با خانواده خود رفت‌وآمدی نداشت، پس از دستگیری شوهرش با حضور در کلانتری مصلی مشهد گفت: از روز اول زندگی می‌دانستم شوهرم از راه خلاف، پول حرام به خانه می‌آورد. او منزل ما را انبار وسایل سرقتی کرده بود. بارها می‌خواستم از دستش شکایت کنم؛ اما او مرا به مرگ تهدید می‌کرد و تیزی چاقو نشانم می‌داد و می‌گفت: «‌اگر یک کلمه حرف بزنی، تو را می‌کشم.»

زن که دیگر اشکی برای ریختن هم ندارد، نگاه خشکش را به دیوار می‌دوزد و می‌گوید: همیشه می‌ترسیدم مبادا بلایی سرم بیاورد . از یک معتاد سابقه‌دار هیچ کاری دور از ذهن نیست؛ اما دیگر خسته شده‌ام و نمی‌خواهم به این زندگی ادامه بدهم. امروز پلیس او و همدستش را دستگیر کرده و من هم آمده‌ام تا خودم را از شر کابوس‌های زندگی‌ام نجات بدهم.

باید خرج مواد شوهرم را جور می‌کردم!

اما «ز» زن جوان دیگری است که به اتهام سرقت، توسط ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد دستگیر شده است. او در بیان قصه تلخ زندگی‌اش می‌گوید: «‌چند سال قبل با پسر یکی از اقوام ازدواج کردم. او از سر رفیق‌بازی به دام موادمخدر افتاد. هرچه می‌گفتم تو متأهل شده‌ای، دور دوستانت را خط بکش، فایده‌ای نداشت. به نصیحت‌های پدر و مادرش هم گوش نمی‌کرد. متاسفانه اعتیاد به شیشه و کراک خیلی زود از مجید یک مرده متحرک ساخت. معتادی مفنگی که فقط برای من شاخ‌و‌شانه می‌کشید. وقتی هم توهم می‌زد، چهره‌اش ترسناک می‌شد.»این زن رنجدیده ادامه می‌دهد: «شوهرم مرا از خانه بیرون می‌کرد و می‌گفت خرج‌ موادمخدرش را هر جور شده جور کنم. بعضی وقت‌ها گدایی می‌کردم و گاهی نیز ناچار از مغازه‌ها سرقت می‌کردم. مجید هر روز تهدیدم می‌کرد اگر دست خالی به خانه برگردم، مرا می‌کشد؛ دیگر بس‌ است و می‌خواهم طلاق بگیرم و به خانه پدرم برگردم، پدری که موقع ازدواج با مجید، احترامش را زیرپا لگدمال کردم و هرچه داد می‌کشید و می‌گفت این مرد اهل زندگی نیست، فایده‌ای نداشت.»

مشاوره‌های قبل ازدواج را جدی بگیرید

سرهنگ حجت نیکمرام، رئیس پلیس مشهد با تاکید ویژه درخصوص توجه خانواده‌ها به مشاوره‌های قبل از ازدواج و تن‌ندادن به خواسته‌های نابجای فرزندانشان، گفت: متهمان این دو پرونده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار