کد خبر: ۷۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 05 August 2015
رشت - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی استان گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه گفت : رسانه ها باید در ایجاد شور و نشاط در جامعه کوشا باشند.

جمشید رسایی روز چهارشنبه به بهانه فرارسیدن روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری افزود : رسانه ها بایستی امانتدار باشند و در انتشار خبرها صحت را مورد توجه قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از خبرنگاران فعال در حوزه جهاد دانشگاهی استان گیلان اظهار کرد : خبرنگاران زحمات زیادی برای اطلاع رسانی متحمل می شوند.

رییس جهاد دانشگاهی استان گیلان در ادامه این نشست خبری خاطر نشان کرد : در کنار پیروزی ها در عرصه دیپلماسی کشور و رفع مشکل تحریم ها با تدبیر دولت ، هدایت رهبری و مقاومت و پایداری مردم ، نگاه به داخل نباید تغییر کند.

وی با تاکید بر این مطلب که در حد توان بایستی از ظرفیت های نیروی انسانی در داخل کشور استفاده شود، تصریح کرد : در دو سخنرانی اخیر ریاست جمهوری نیز آمده که نگاه به داخل تغییر نمی کند و اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دادند.

رسایی به فعالیت پنج مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان گیلان در شهرهای رشت، لنگرود، بندرانزلی، فومن و رودسر اشاره و اظهار کرد : تا پایان سال 93 ، 10 هزار نفر از این مراکز فارغ التحصیل شده اند و دو هزار و 700 دانشجو نیز مشغول به تحصیل هستند.
وی در ادامه به بیان فعالیت های مختلف به منظور افزایش کمی و کیفی آموزش های کوتاه مدت پرداخت و یادآورشد : در سال 93 ، 10 هزار نفر از آموزش های مجازی مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بهره مند شده اند.
رییس جهاد دانشگاهی استان گیلان رویکرد معاونت این مجموعه را به سمت برنامه ها و طرح های ملی عنوان و بیان کرد : در همین راستا جشنواره ادبی شعر نور سال گذشته به صورت ملی برگزار شد.
وی همایش ملی بهجت فقیهان با رویکرد تجلیل از آیت الله بهجت را یکی دیگر از فعالیت های خوب انجام شده در بخش معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی عنوان و تصریح کرد : مرحله مقدماتی جشنواره دو سالانه حلقه با موضوع بررسی فرصت ها و تهدیدهای ازدواج دانشجویی در سال گذشته انجام گرفت و مهر ماه امسال نیز مرحله پایانی برگزار می شود.
رسایی در ادامه با تشریح فعالیت های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان گیلان خاطر نشان کرد : گسترش فعالیت های پژوهشی در جهاد دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است.
در این نشست خبری جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه جهاد دانشگاهی استان گیلان تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار