مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: تا به امروز حدود ۸۰ شهر کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم ۴G قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 05 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا قلمبر دزفولی صبح امروز در حاشیه مراسم معرفی نسل چهارم اینترنت ایرانسل در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ از سال گذشته امکان بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت 3G و 3G به ایرانسل داده شد که فردا در استان اردبیل به صورت رسمی اینترنت پرسرعت نسل چهارم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اینترنت پرسرعت نسل چهارم ایرانسل در شهرهای اردبیل و سرعین به طور رسمی فردا افتتاح می‌شود که نسل سوم اینترنت نیز به جز شهرهای اردبیل و سرعین در شهرستان خلخال قابل استفاده است.

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: اینترنت پرسرعت نسل چهارم آخرین فناوری روز دنیا بوده که در اغلب کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از مهمترن ویژگی‌های آن سرعت بالای تبادل اطلاعات است به طوری که نسبت به اینترنت نسل سوم حدود 10 برابر افزایش سرعت دارد.

قلمبر دزفولی بیان کرد: به یقین این کار مقدمه ارائه دولت الکترونیک و دولت همراه برای انجام خدمات بانکی و بیمه‌ای را فراهم می‌کند که می‌تواند در حوزه‌های آموزش مجازی و سایر بخش‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: در 400 شهر و دهستان کشور نسل سوم اینترنت ایرانسل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا به امروز نیز حدود 80 شهر کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهار کرد: در حال حاضر 45 میلیون نفر مشترک از خدمات شرکت ایرانسل در سطح کشور استفاده می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام.من که ساکن پارساباد مغان ام.اینجا اینترنت پر سرعت3gایرانسل هنوز فعال نیست.لطفا رسیدگی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار