محمودی گفت:شهر شیراز میراث دار فرهنگ و تمدن پارسی و قطب گردشگری ایران است و برنامه ریزان در استان بایستی به نحوی برنامه ریزی کنند که این شهر از لحاظ پاکیزگی نیز سر لوحه شهر های دیگر و نگین درخشان کشور شود.
کد خبر: ۷۲۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 27 February 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سعید محمودی»، امروز (چهارشنبه 8 اسفند) در جمع خبرنگاران از مشارکت سازمان های مردم نهاد، سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، معاونت های فرهنگی و اجتماعی و مدیریت اجرایی شهرداری شیراز و مشارکت ارزشمند نیروهای سپاه و بسیج فارس خبر داد و گفت: در ادامه پویش شیراز، شهر بدون پلاستیک و استقبال مردم فرهنگ دوست شیراز از این طرح در استان فارس اینبار در آستانه نوروز طرح پویش «شیراز، شهر سبز بدون زباله» با هدف پاکسازی مبادی ورودی شهر گردش پذیر شیراز اجرا خواهد شد.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه این طرح با مشارکت حداکثری عموم مردم شیراز اجرا خواهد شد، اظهار کرد: انتظار می رود در اجرای این طرح سازمان صدا و سیمای مرکز فارس، اداره راه و شهرسازی، شورای اسلامی شهر شیراز، هیئت ورزشی های همگانی شهرستان شیراز، سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و حتی ادارات آموزش و پرورش مجدانه مشارکت کرده و علاوه بر حضور پر رنگ اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود.

 

وی افزود: شهر شیراز میراث دار فرهنگ و تمدن پارسی و قطب گردشگری ایران است و برنامه ریزان در استان بایستی به نحوی برنامه ریزی کنند که این شهر از لحاظ پاکیزگی نیز سر لوحه شهر های دیگر و نگین درخشان کشور شود.

 

محمودی با دعوت از عموم مردم با فرهنگ شیراز اعلام کرد: در برنامه مذکور اولین محور پاکسازی از سمت جاده بوشهر در روز جمعه 10 اسفند ماه آغاز خواهد شد و برنامه های بعدی به ترتیب پنج شنبه 16 اسفند ماه، جمعه 17 اسفند ماه و پنج شنبه 23 اسفند ماه در مبادی ورودی جاده مرودشت، جاده سپیدان و جاده فسا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار