رييس اتحاديه لوازم خانگي يزد خبر داد؛
ريیس اتحادیه لوازم خانگی یزد افزايش قيمت مواد اوليه و دستمزد را علت افزايش 70 تا 80 درصدي قيمت لوارزم خانگي در سال جاري ذكر كرد و گفت: با تداوم اين روند احتمال افزايش مجدد قيمت‌ها در روزهاي پاياني سال نيز دور از ذهن نيست.
کد خبر: ۷۱۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 27 February 2019

«محمد هادی قیامت» به افزايش 70 تا 80 درصدي قيمت لوازم خانگي در بازار يزد اشاره و تصريح كرد: اين افزايش قيمت‌ها كه از ابتدای امسال تا كنون اعمال شده ناشي از گران شدن مواد اولیه کارخانه‌هاي توليد لوزام خانگي و افزایش دستمزد حقوق‌بگیران این صنف بوده است.

وي با اشاره به تداوم نوسانات قيمت‌ها در بازار، تاكيد كرد: اگر وضعيت به همین روال ادامه پیدا کند، در روزهای پایانی سال و همزمان با افزايش تقاضاي خريد امكان افزایش مجدد قیمت‌ها وجود دارد.

قیامت ضمن ابراز گلايه از عدم ثبات قمت در بازار، از دولت‌مردان تقاضا کرد كه ثبات را به اقلام مصرفی مردم از جمله لوازم خانگی بازگردانند.

وی به فعاليت 300 فعال داراي مجوز و پروانه كسب در حوزه فورش لوازم خانگی در يزد اشاره كرد و گفت: هرچند تعدادي متقاضي اخذ پروانه كسب جديد نيز وجود دارد ولي با شرايط كنوني بازار وضعيت چندان مطلوب نيست.

ريیس اتحادیه لوازم‌خانگی استان در پايان نيز از اهتمام اين اتحاديه در زمينه مبارزه با گران‌فروشی و افزايش خودسرانه قيمت‌ها در اين صنف خبر داد و گفت: با همکاری کمیسیون بازرسی اتحادیه، بازرسی اصناف، تعزیرات و بازرسان سازمان صمت نظارت كاملي بر بازار لوازم خانگي حكفرماست و با متخلفان بر طبق با جرایم سنگیني برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار