سومین یادواره سرداران و شهدای آماد و پشتیبانی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با حضور سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 25 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این یادواره که امروز(6 اسفند) در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: امروز مکتب اسلام برگرفته از ذریه حضرت صدیقه طاهره در حال فراگیر شدن در سراسر دنیا است.

ریحانی با اشاره به واهمه شدمنان اسلام از فراگیر شدن این دین آسمانی، اضافه کرد: گسترش و فراگیر شدن اسلام دشمنان اسلام و انقلاب را ناراحت و عصبانی کرده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش مهم و اثرگذار نیروهای آماد و پشتیبانی در جنگ تحمیلی افزود: اگر منطقه ای به تصرف دشمن در می آمد، نیروهای تدارکات و پشتیبانی هرطور که شده آب، غذا، سوخت، مهمات و... را به رزمندگان می رساندند که این موضوع با توجه به موقعیت جغرافیایی خطه غرب و کوهستانی بودن آن، کار خیلی سختی بود.

وی با اشاره به مظلوم بودن شهدای تدارکات، یادآوری کرد: گاها شرایط بگونه ای بود که اصلا جاده دسترسی وجود نداشت و نیروهای تدارکات گاه مجبور به انتقال تدارکات از طریق حیوانات بودند.

در ادامه این یادواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و خانواده های شهدای آماد و پشتیبانی برگزار شد، بیانیه این یادواره قرائت و از خانواده شهدای آماد و پشتیبانی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تقدیر شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار