مدیران عامل جدید سازمان های اتوبوس‌رانی، تاکسی رانی، حمل ونقل بار دورن شهری و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد معارفه خواهند شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 03 August 2015
طبق آخرین اخبار و شنیده‌ها قرار است از این پس علی اصغر نیشابوری که پیش از این مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بود، جایگزین هادی عطار زاده طوسی در سازمان اتوبوس رانی شود.در دومین انتصاب نیز شنیده شده است سید مهدی علوی مقدم که در حال حاضر به صورت همزمان به عنوان مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار درون شهری مشهد و حومه و همچنین سرپرست پایانه های مسافربری شهرداری مشهد مشغول فعالیت است جایگزین نیشابوری در سازمان تاکسی رانی شود.

تغییر بعدی مربوط به سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد است که با رفتن علوی مقدم به تاکسی رانی قرار است حسین گل مختاری که پیش از این قائم مقام ومعاون فنی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد بوده است به عنوان مدیرعامل جدید سازمان حمل ونقل بار درون شهری مشهد و حومه فعالیت خود را آغاز نماید.

در آخرین تغییر نیز سید علی حسینی که ظاهرا پیش از این فرماندار شهرستان چناران بوده است به عنوان مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار