زائدات ناشی از جوشکاری ظهر امروز در مشهد مقدس موجب ایجاد حریق در یک برج ۱۷ طبقه شد.
کد خبر: ۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 03 August 2015
جوشکاری در طبقه هفدهم یک برج تجار ی و اداری واقع در خیابان امام رضا(ع) مشهد ظهر امروز مواد قابل اشتعال در این برج در حال احداث را به کانون حریق تبدیل کرد.

با استمداد شهروندان مشهدی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد مبنی بر وقوع حریق در خیابان امام رضا(ع) تیم های اطفای حریق سازمان آتشنشانی از ایستگاه های ۲۴ و همچنین ۳۲ برای جلوگیری از سرایت آتش به واحد‌های تجاری مجاور به محل حادثه اعزام شدند.

جوشکاری کارگران و مواد مذاب ناشی از این اقدام که نمای این برج را دچار حریق کرده بود موجب شد تا نمای این ساختمان در حال احداث تا طبقه هشتم دچار حریق شود.

سرپرست ایستگاه ۳۲ سازمان آتش نشانی درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت: تماس جرقه های حاصل از جوشکاری در طبقه هفدهم این برج در حال احداث بر روی مواد قابل اشتعال موجب آتش سوزی و شعله ور شدن نمای ساختمان و سرایت آن تا طبقه هشتم شد .

حسن نجمی در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه بی درنگ با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش از سرایت آن پیش از گسترش به دیگر قسمت های این برج در حال احداث جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان و نجاتگران سازمان پس از اطفاء و پاکسازی کامل محیط، با توجه به تکرار حریق و حادثه در این مجموعه ساختمانی ضمن دادن هشدار های جدی و تذکرات ایمنی لازم به مالکان این برج به عملیات خود خاتمه دادند .

این برج ۱۷ طبقه دومین باری است که در سال جاری دچار اتش سوزی شده و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز در طبقه دوم انبار ام. دی. اف در آن طعمه حریق شد و در حادثه ای دیگر در سیزدهم تیرماه کارگر۱۸ ساله ای در اثر سقوط در چاله آسانسور جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار