محمدحسین نیرومند، هنرمند مشهدی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۷۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 03 August 2015
بنا بر این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای انتقلاب و دفاع مقدس با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت و جمعی از مدیران این بنیاد در محل سالن جلسات کوثر این بنیاد برگزار شد.

در این جلسه جواد جباری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت، با اشاره به اینکه این آمدن‌ها و رفتن‌ها امری طبیعی است که برای هر مسئولی وجود دارد، بیان کرد: مهم این است که یک مسئول چقدر منشا اثر و خدمت خالصانه باشد. هر تغییری باری از دوش مسئولی برداشته و بر دوش فرد جدید می‌گذارد که برای هردو جای شکر دارد، یکی از بار سنگین مسئولیت سبک و دیگری توفیق خدمت پیدا می کند.

جواد جباری ضمن تقدیر از یک دهه زحمات محمدرضا شرف الدین در سمت مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: امیدواریم زحمات این مدیر پر تلاش فرهنگی مقبول درگاه خداوند باشد.

وی همچنین افزود: جناب آقای نیرومند از نیروهای متعهد، متدین و ولایی نظام است که امیدواریم در این مسئولیت مهم فرهنگی و با کمک کلیه دوستان در انجمن سینمایی بتوانند از پس این وظیفه خطیر به خوبی بر آیند.

جباری همچنین درباره وظایف مدیریت جدید گفت: امیدواریم بیش از پیش شاهد هم افزایی‌ها باشیم و در حوزه تولید بتوانیم تحولی در این عرصه که مورد توقع و انتظارجمع کثیری از جامعه سینمایی کشور است شاهد باشیم، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید برای بررسی سوژه‌های مقاومت از طرح تا تولید برنامه داشته باشد، توجه به سینماگران جوان و متعهد و انقلابی و استفاده از پیش‌کسوتان در تربیت نسل جوان می‌بایست در دستور کار انجمن قرار بگیرد..

محمد حسین نیرومند، مدیرعامل جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز ضمن تشکر گفت: فهرست بلند و انتظارات مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت کار را بسیار سخت می‌کند. ژانر سینمای دفاع مقدس مورد نظر رهبر انقلاب است و باید به سینمای تراز انقلاب اسلامی برسیم تا مطلوب نظر رهبری تامین شود. نمی‌شود از سینمای ایران گفت و از سینمای دفاع مقدس نگفت، انجمن باید جایی برای عملیاتی شدن تئوری‌های شهید آوینی باشد. این انتظار را داریم که ریاست محترم بنیاد فرهنگی روایت تمام قد از انجمن و ما حمایت کند.

از جمله مسئولیت‌های محمدحسین نیرومند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سردبیر و مدیر مسئول سابق کیهان کاریکاتور، دبیر دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران دوره اول و سوم، مدیر سابق گروه جوان و طرح و برنامه شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سرپرست سابق دفتر طنز، مرکز هنرهای تجسمی و معاونت سینمایی حوزه هنری، عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار