مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در حال حاضر 14 کانون طلاب در حوزه‌های علمیه وجود دارد که در قالب سازمان جوانان فعالیت می‌کنند که در ‌مجموع 398 طلبه زن و مرد عضو جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان هستند.
کد خبر: ۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 03 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن مومنی ظهر امروز در حاشیه مراسم بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار کرد: کانون‌های طلاب از جمله کانون‌های فعالی است که از سال‌های گذشته تاکنون فعالیت‌های ارزنده‌ای در راستای آموزش مبانی و مسائل دینی به امدادگران جوان انجام داده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از تشکل‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز با بحث امداد و نجات، تربیت امدادگران و همچنین تشکیل تیم‌های عملیاتی و آشنا کردن جوانان با فعالیت‌های بشر دوستانه آشنایی کاملی دارند به طوری که آمارها نشان می‌دهد که هر سال نسبت به سال گذشته، آمار شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر جوانان با مباحث دینی و فرهنگی سعی کرده‌ایم که بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های زیر نظر جمعیت هلال‌احمر استان را در اردوها با حضور روحانیون برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی ما این است که در تیم‌های امداد و نجات شهرستان‌ها نیز یک روحانی را به عنوان عضو آن گروه در نظر بگیریم چرا که حضور آنها در برگزاری نماز جماعت و همچنین سخنرانی در مراسم مذهبی می‌تواند بسیاری از جوانان را با مباحث امدادی آشنا کند.

مومنی بیان کرد: روحانیون نجاتگر و همچنین امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افرادی هستند که حتی در روزهای تعطیل با حضور به موقع خود در صحنه حوادث می‌توانند در ایجاد ارتباط معنوی بین خود با مردم تاثیرگذار باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار