هیأت کاراته مازندران در سوژه کردن خود ابتکارات عجیبی خلق می‌کند، جوری که در مخیله هم نمی‌گنجد.
کد خبر: ۷۱۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 02 February 2019

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس ورزشی/ مهدی رضی؛ هیأت کاراته مازندران در سوژه کردن خود ابتکارات عجیبی خلق می‌کند، جوری که در مخیله هم نمی‌گنجد.

پس از باران احکام که بر سر اهالی این رشته بارید و الان کمتر کسی را در کاراته می‌یابید که در بذل و بخشش انواع و اقسام پست‌های نوظهور دستش خالی مانده باشد، این یکی سمت را کجای دل‌مان می‌توانیم بگذاریم!

فردی به نام «س .ک» به عنوان مسؤول کمیته بین‌الملل استان مازندران منصوب شده است! اولا که چنین کمیته‌ای در هیچ کدام از هیأت‌های ورزشی حتی کشتی در مازندران که سطحی بین‌المللی دارد تعریف نشده و ماهیت وجودی ندارد، دوم اینکه اصلا اجازه مکاتبه برای هیأت‌های ورزشی با کشورهای دیگر صادر نشده و خلاف قوانین هیأت‌های ورزشی است!

حتما رئیس جدید هیأت کاراته مازندران نمی‌داند که نه تنها این هیأت، بلکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران مجاز به برقراری ارتباط خودسرانه با کشورهای دیگر را ندارد و صدور چنین حکمی خود یک تخلف است که صورت گرفته و در تضاد با قوانین جاری ورزش کشور است!

هیأت کاراته مازندران انگاری حکم و سمت کم آورده است برای اینکه به همه لااقل یکی یک عنوان را تقدیم کند، به کارهای عجیب دست زده و از کمیته بین‌الملل خود رونمایی کرده است!
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار