مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: با راه اندازی این کارخانه 200 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و محصول تولیدی این واحد در مرحله اول ستون های فلزی و مقاطع HSS با ظرفیت تولید سالانه 150 هزار تن است.
کد خبر: ۷۰۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 30 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی دارایی را اظهار کرد : کلنگ احداث کارخانه فولادگستر آتنا در شهرستان چرداول سال 93 به زمین زده شده است.

وی افزود: با راه اندازی این کارخانه 200 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و محصول تولیدی این واحد در مرحله اول ستون های فلزی و مقاطع HSS با ظرفیت تولید سالانه 150 هزار تن است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: مقاطع HSS در فرم های مربع، مستطیل و دایره ای در ساختمان پل ها، استادیوم های ورزشی بزرگ و مراکز مسکونی و تجاری بکار برده می شود.

دارایی با بیان اینکه با آغاز بکار این کارخانه جهشی بزرگ در جهت توسعه صنایع استان صورت می گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط تاکید دارند و دولت تدبیر و امید با رویکرد جدی تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یادآور شد: فعال کردن واحدهای راکد، به ظرفیت رساندن واحدهایی با تولید کم، حمایت، آموزش و احیای خوشه های کسب و کار از برنامه ها و راهبردهای مهم شرکت شهرک های صنعتی کشور و به تبع آن استان ایلام است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای یک شهرک صنعتی (سرابله) و 2 ناحیه صنعتی هلیلان و شباب است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار