نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در سالن اداره ارشاد خوی اجرا میشود .
کد خبر: ۷۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 28 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
امیر زینالپور بازیگر و کارگردان پیشکسوت خویی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی در خوی در حاشیه تئاتر پدرانه بعداز عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا ( س ) و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باره اجرای تئاتر خانوادگی پدرانه گفت : متن تئاتر پدرانه نوشته دکتر آرش عباسی از نویسندگان معروف کشور می باشد که با بازی هنرمندان خانه تئاتر خوی از تاریخ ۶ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن ماه ۹۷ هرشب از ساعت ۳۰ /۲۰ دقیقه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی خوی برای مردم فرهنگ دوست خوی اجرا میشود .
زینال پور بابیان اینکه این موضوع تئاتر در ۱۸۵ نقطه کشوراجراشده است افزود: درمنطقه آذربایجان غربی برای اولین بار در خوی اجرا می شود .
کارگردان تئاتر تصریح کرد : هدف و موضوع نمایش در باره تقابل ۲ نسل پدر و پسر می باشد که پدر با اعتقادات مذهبی زندگی می کند ولی پسر بخاطر مشغول بودن در فضای مجازی ( اینترنت - تلگرام و اینستاگرام ) رابطه خود را با اعتقادات مذهبی کمرنگ کرده و احترام بزرگترهای خانواده خود را نگه نمی دارد .
وی اضافه نمود : این مسئله متاسفانه مشکل بیشتر جوانان امروزی جامعه ما شده است . که در بعضی خانواده جوانان با حمایت آگاهانه یا نا آگاهانه وبا تربیت ناصحیح مادران در خانواده احترام و جایگاه پدر را رعایت نمی کنند.
وی درادامه تاکید کرد :امروز تئاتر خانواده نیاز جامعه می باشد وما باید اجرای تئاتر خانواده را در خوی احیا و نهادینه سازیم .

زینال پور در ادامه سخنان خود از مردم فهیم و مسئولین محترم شهرستان در خواست کرد برای دیدن تئاتر خانوادگی به همراه خانواده محترمشان در سالن حضور یابند و از اجرای تئاتر در خوی حمایت نموده و موجب دلگرمی هنرمندان جوان شهرمان گردند .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خویاجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خویاجرای نمایش پدرانه بمناسبت ایام فاطمیه در خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار