سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت:ساختار جوان پارک علم و فناوری در مدت ده ساله فعالیت خود توانسته به بیش از ۵۰۰ شرکت خدمات دهد و بیش از ۱۵۰۰ اشتغال ایجاد کند.
کد خبر: ۷۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 27 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با تشریح خدمات این مجموعه به صاحبان ایده و شرکت های فناور و دانش بنیان استان، گفت:پارک علم و فناوری از شروع یک کسب و کار تا تثبیت آن در کنار صاحبان ایده است و با حمایت های خود سعی در رشد و توسعه بازار این شرکت ها دارد .

خان احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد بازار محصولات واحد های فناور درخارج از استان است ، گفت: دستگاههای اجرایی به محصولات شرکت های دانش بنیان اعتماد کنند چرا که این محصولات همه استاندارهای لازم یک محصول تجاری را دارند.
وی تصریح کرد: برای رشد اقتصاد دانش بنیان استان باید همه تلاش کنیم بازار خوبی برای شرکت های فناور و دانش بنیان استان ایجاد نماییم .

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه برای حل چالش بازار خارج از استان واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان با دستگاههای اجرایی جلسات B2Gبرگزار می کنیم ، گفت : امید واریم با نگاه مثبت شرکت مخابرات از توان شرکت های پارک علم و فناوری استان بیشتر استفاده شود.

در ادامه این جلسه دکترحمیدرضا امیری معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه با ابراز خرسندی از حضور مسئولین و واحد های فناور در شرکت مخابرات بمنظور هم افزایی بیشتر دو مجموعه گفت:افتخار می کنیم به استفاده از توان جوانان تحصیل کرده استان در رفع نیازهای مخابرات در استان .

وی ادامه داد: پتانسیل بسیار خوبی در شرکت های تحت حمایت پارک وجود دارد که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد .

امیری خاطر نشان کرد:سال هاست فاصله ای بین دانشگاه و صنعت وجود دارد که پارک علم و فناوری توانسته این خلا را به شایستگی پذ کند .

معاون شرکت مخابرات استان در پایان به زمینه های لازم برای ایجادزیرساخت هاو راهکارهای عملیاتی وچگونگی همکاریهای دوجانبه اشاره کرد.

پدر ادامه این جلسه شرکت های فناور و دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری که در حوزه ای سی تی فعال هستند به بیان توانمندیهای خود در بخش های مورد نیاز شرکت مخابرات پرداختند .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار