رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات ریاست فدراسیون طی هفته آینده برگزار می شود گفت: وقفه چندماهه در انتخاب ریاست جدید، تنور این انتخابات را داغ کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 03 August 2015

 الهام اکبری اظهار داشت: باتوجه به اینکه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون گلف پیش رو است انتظار داریم رأی دهندگان با شعور و بصیرت و عاری از هرگونه احساسات زودگذر، عمل کنند.


وی افزود: جامعه گلف آینده روشنی را برای خود ترسیم کرده است لذا ریاست جدید می بایست از تخصص لازم برای پوشیدن این لباس برخوردار و توانایی ارتقاء این رشته را داشته باشد.

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به وقفه چندماهه برای برگزاری انتخابات فدراسیون، تنور این انتخابات داغ تر شده و شاهد کاندیداتوری افرادی هستیم که هیچگونه تخصص و تحول قابل قبولی در حوزه کاری خود نداشته اند ضرورتا" می بایست در انتخاب ریاست جدید، تمام جنبه ها را درنظر بگیریم و به سوابق و افتخارآفرینی های کاندیدها توجه کنیم.

اکبری در ادامه گفت: واقعیت این است که برخی از رأی دهندگان متأسفانه بر اساس مباحث جزیی افراد کاندید شده را می سنجند و به ندرت پیش می آید که رأی دهندگان به برنامه های کلان توجه کنند.

وی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: باتوجه به فضای حاکم بر کشور و روابط ایران با سایر کشورهای جهان ناشی از مذاکرات هسته ای، انتظار می رود ریاست فدراسیون گلف فرصت سوزی نکرده، از شرایط پیش رو برای ارتقاء سطح این رشته نوپا اما استوار گام بردارد.

وی گفت: تمامی رأی دهندگان یک دغدغه مشترک دارند و آنهم توسعه ورزش گلف در کشور است تا در عرصه های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم، چراکه برنامه های خوبی برای گسترش این رشته مطرح شده است که قدرت اجرایی شدن ندارند.

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه  عنوان کرد: فدراسیون گلف وظایف خطیری دارد که نیازمند مدیری دلسوز و متخصص است تا با استفاده از مشاورین نخبه و جوان، مسیر پیشرفت این رشته ورزشی را هموارتر کند.

اکبری افزود: تاکنون 17 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون گلف کاندید شده اند و رأی دهندگان نیز متشکل از رؤسای هیئت گلف استان ها، نماینده مربیان فدراسیون، نماینده داوران، نماینده وزارت ورزش و جوانان، تعدادی از ورزشکاران و برخی از کارکنان فدراسیون است.

وی به تعویق برنامه های هیئت های گلف در تمامی استان ها بدلیل اتخابات فدراسیون اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه نیز مستثنا نبوده است که امیدواریم با انتخاب ریاست جدید برنامه های این رشته ورزشی عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در چندسال اخیر، در توسعه زیرساخت های ورزش گلف موفق عمل کرده و توانسته است، احداث اولین زمین وودبال کشور را عملیاتی کند که ناشی از مدیریت ادره کل ورزش و جوانان استان بوده و انتظار می رود فدرایسون گلف با بودجه و اعتبار خود ما را در پیشبرد اهدافمان حمایت کند و از سوی دیگر و با نگاهی توسعه محور، برای جوانانی که مستعد این رشته ورزشی هستند گام بردارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار