کد خبر: ۷۰۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 23 January 2019
در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت دعوای دوباره‌ی کارخانه‌های شن و ماسه‌ در یاسوج آغاز شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس عصر امروز نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با چند دستور کار برگزار شد.
در این نشست دو مدیر واحدهای شن و ماسه که اکنون با مشکل مواجه شده‌‌اند به این نشست دعوت شدند تا مشکلات خود را بیان کنند.
در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت عنوان شد که برخی از کارخانه‌های شن و ماسه به دلیل نور چشمی بودن فعالیت خود را در بستر رودخانه بشار ادامه داده‌اند و عده‌ای دیگر که با وعده حضور در کوهستان و خروج از رود بشار اکنون با بی‌مهری مواجه شده‌اند نه تنها دستشان از بستر رودخانه کوتاه شده بلکه به دلایل مختلف در کوهستان نیز دچار مشکل شده‌اند.
عظیم شفیعی‌نژاد که هم اکنون در کنار رود بشار مشغول فعالیت است با دلیل و مدرک به استاندار قبولاند که خود آقایان مدیر و مسؤولان مرتبط همه مجوزها را به او داده‌‌اند و اگر در کنار رود بشار فعالیت می‌کند همه اقدامات او با مجوز است و چرا اداره آب بعد از دادن مجوز می‌گوید که در حریم رودخانه هستی؟!.
اما آشنا یکی دیگر از واحدهایی که به دستور استاندار اسبق یک شبه کارخانه خود را از بستر رود بشار جمع کرده بود و با پیشنهادات و مشوق‌های روی کاغذ مسؤولان در کوهستان فعالیت خود را آغاز کرده بود از سیاسی‌کاری‌ها در این نشست خبر داد که بر اساس آن مورد بی‌مهری قرار گرفته و اکنون در حال ضرردهی است.
استاندار در این نشست دستور برگزاری جلسه‌ای ویژه برای پی‌گیری این دو واحد شن و ماسه را داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار