نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فرهنگیان شاغل و بازنشسته پیشنهادی را در جهت رفع این مشکلات به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 22 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، بیان کرد: من به همکاران در مجلس شورای اسلامی و دولت در خصوص احقاق حق حداقلی فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش پیشنهادی دارم.

 

 

 

وی افزود: آقای روحانی و همکاران استحضار دارید که فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آموزش و پرورش هم در دوران خدمت صادقانه و هم در دوران بازنشستگی در مقام مقایسه با سایر کارکنان دولت هم از نظر حقوق دریافتی ماهیانه و هم از نظر خدمات رفاهی مورد اجحاف قرار گرفتند. این قشر انتظار دارند به منظور کاهش این تبعیض‌های ناروا قدری از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه شود.

 

 

 

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی اقدام در جهت جبران این نابرابری‌ها می‌تواند در قالب استخدام یکی از فرزندان بازنشستگان فرهنگی با اولویت‌ها و سهمیه خاص از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی مورد نظر قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار