سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که مدیرعامل سایپا به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تغییر کرد، گفت: پس از این تغییر قیمت‌ خودروها تعدیل شد و به قیمت‌های قبلی بازگشت بنابراین در صورت بروز هر گونه تخلف در حوزه خودرو مردم به نمایندگان اطلاع دهند تا مشکلات را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۷۰۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 22 January 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از خانه ملت، ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز دوشنبه این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برگزار شد. 

 

وی ادامه داد: نمایندگان حاضر در جلسه انتقادات و پیشنهادات خود درباره چگونگی ساماندهی صنعت خودرو و مشکلات خودروهای پیش فروش شده را اعلام کردند. 

 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه به گزارشی که وزیر صنعت درباره اقدامات انجام شده برای ساماندهی بازار خودرو اشاره کرد و گفت: به زعم وزیر صمت 90 درصد اعتراضات مربوط به شرکت خودروسازی سایپا و 10 درصد مربوط به ایران خودرو است؛ مشکلات موجود در صنعت خودروسازی به دلیل ضعف در مدیریت است.

 

ملکی خاطرنشان کرد: مدیر شرکت خودروسازی سایپا از تسلط کافی برای فروش محصولات برخوردار نبود به همین دلیل بلافاصله به دستور آقای رحمانی جابه جا شد؛ یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی بازار خودرو تغییر مدیران خودروسازی سایپا بود.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: برای شفافیت بیشتر مشکلات موجود در صنعت خودروسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون های مجلس حاضر خواهند شد و در این باره توضیحاتی را خواهند داد، بنابراین مردم نگران نباشند چراکه نمایندگان پیگیر حقوق آنها هستند.

 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرعامل سایپا به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تغییر کرد، یادآور شد: پس از این تغییر قیمت‌ خودروها تعدیل شد و به قیمت‌های قبلی بازگشت؛ در صورت بروز هر گونه تخلف در حوزه خودرو مردم به نمایندگان اطلاع دهند تا ما مشکلات را پیگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار