بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۷۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۱ 02 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان در يك عمليات ويژه محموله‌اي شامل 212 هزار قرص و آمپول نيروزاي خارجي قاچاق را كشف كردند.

 موضوع مقابله با داروهاي تقلبي، غير مجاز و خارجي قاچاق كه به نوعي سلامت جامعه را تهديد مي‌كند و امنيت مردم را به خطر مي‌اندازد، يكي از ماموريت‌هاي ويژه و حساس كارآگاهان پليس آگاهي نيروي انتظامي به شمار مي‌آيد.

در همين رابطه كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان با تخصص و اشرافيت بالاي خود از ورود يك محموله بزرگ داروهاي خارجي غير مجاز و قاچاق و تخليه آن در يكي از باربري‌هاي سطح شهر اطلاع يافته و بلافاصله تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

كارآگاهان پس از كسب اطمينان از موضوع با هماهنگي مقام قضائي وارد محل مذكور شده و در ابتدا چهار كارتن نايلون پيچي شده را مشاهده مي‌كنند كه متصدي باربري نوع كالا را طبق بارنامه آن مواد غذايي اعلام مي‌كند اما در بازرسي‌هاي صورت گرفته تعداد 200 هزار عدد انواع قرص هورموني و 12 هزار عدد انواع آمپول بدنسازي غير مجاز خارجي قاچاق كشف شد.

سرهنگ ستار خسروي ریيس پليس آگاهي استان اصفهان ارزش اين محموله را حدود سه ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: در اين زمينه دو نفر از قاچاقچيان مرتبط با محموله شناسايي و دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: مقدار قابل توجهي از اين محموله قرار بود جهت توزيع در بين باشگاه‌هاي بدنسازي به تهران منتقل و مقداري ديگر از آن نيز در سطح باشگاه‌هاي بدنسازي شهر اصفهان توزيع شود كه با هوشياري و اقدام به موقع ماموران كشف و توقيف شد.

سقوط دختر 14 ساله از كوه صفه +عکس

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، ساعت 20 و 19 دقيقه روز گذشته، سقوط دختري ۱۴ ساله از كوه صفه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهي آتش‌نشاني اصفهان اعلام شد.
فرمانده نجات در ارتفاع و كوهستان سازمان آتش نشاني در اين خصوص گفت: زماني كه زنگ حريق در ايستگاه ۱۲ به صدا درآمد نيروهاي عملياتي متشكل از يك فرمانده كوهستان و ۳ نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.
آتشيار ستايش افزود: آتنا.ص ۱۴ ساله در مسير بعد از هفت چشمه به سمت قله كوه صفه سقوط كرده بود كه اكيپ عملياتي كوهستان با سرعت عمل بسيار بالاي خود توانستند در مدت زمان ۱ دقيقه به محل حادثه رسيده و با رعايت تمامي موارد ايمني و انجام كمك‌هاي اوليه از خونريزي سر، صورت و دست‌ها جلوگيري كنند.
وي تصريح كرد: گروه‌هاي اعزامي پس از آتل بندي مچ پا و انجام اقدامات ايمني لازم در تاريكي شب و طي يك مسير سخت، براي انتقال وي با برانكارد به پايين كوه اقدام كردند و مصدوم را به عوامل اورژانس تحويل دادند.


/93
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار