رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر ضرورت برگزاری مردمی جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 31 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، عباس سروری در جلسه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب که امروز(10 دی) با حضور سران ایلات و طوایف کرمانشاه در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته تمامی توطئه های دشمنان با حضور مردم در صحنه های مختلف خنثی شده است.

وی ادامه داد : حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، نظام را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اشاره ای هم به برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در روز گذشته داشت و افزود: حضور پررنگ مردم در این مراسم خط بطلان دیگری بر فتنه انگیزی دشمنان اسلام و انقلاب بود.

وی ادامه داد: دشمنان برنامه های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب در آستانه چهل سالگی داشتند که اگر برنامه های آنها به نتیجه می رسید باید امروز شاهد صحنه های زد و خورد خیابانی در گوشه گوشه کشور بودیم، در حالیکه امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد.

سروری اقتدار امروز نظام در دنیا را زبانزد عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی بر کشورهای منطقه تسلط دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با وجود تمامی کم و کاستی ها و مشکلات اقتصادی و بیکاری، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در صحنه های مختلف حضور فعال داشته و حمایت خود را از نظام اعلام کرده و می کنند.

سروری بر اهمیت حضور پرشور مردم در آیین های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تاکید و ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جشن بزرگ مردمی در آستانه چهل سالگی انقلاب، از سران ایلات و طوایف کرمانشاه خواست نظرات خود را برای برگزاری باشکوه این جشن اعلام کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار