از طرف معاونت ورزش همگاني
در مراسم اختتامیه همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ارس ،لوح کسب رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در توسعه ورزش همگانی در کشور به اسبقیان اهداء شد
کد خبر: ۶۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 01 August 2015
تابناک تبریز :در مراسم اختتامیه همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ارس ،لوح کسب رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در توسعه ورزش همگانی در کشور از سوی دکتر محمد رضا اسد مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور به سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی اهداء شد.

در حکم صادره ازدكتر غلامرضا شعباني بهارنائب رييس شورا و معاون ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان آمده است :

جناب آقاي سيد محمد شروين اسبقيان

مدير كل محترم استان آذربايجانشرقي

با سلام:

با عنايت به ايفا نقش حوزه ورزش همگاني كشور در انجام اين ماموريت و استفاده بهينه از توانمندي هاي فكري جهت رفع چالش هاي موجود در توسعه ورزش همگاني و حسب تاكيدات و منويات مقام معظم رهبري در راستاي گسترش انجام فعاليت هاي بدني و جلوگيري از كم تحركي و فقر حركتي و داشتن جامعه اي سالم و با نشاط به اطلاع مي رساند با توجه به ارزيابي هاي صورت گرفته در سال 1394 آن اداره كل به رتبه اول و كسب جايگاه برتر توسعه ورزش همگاني بين كليه استان ها دست يافته است. بدينوسيله از تلاش هاي جنابعالي و ساير همكاران در آن اداره كل سپاسگزاري ميگردد و با كمال افتخار اين لوح سپاس به پاس تجليل و شايستگي تقديمحضور ميگردد.

با اميد به اينكه در زمينه توسعه كمي و كيفي توسعه ورزش همگاني و فراهم آوردن زمينه لازم جهت حضور حداكثري مردم و افزايش كيفيت آموزش زندگي بهتر از طريق انجام ورزش و فعاليت هاي بدني همچون گذشته كوشا و پويا باشيد.

دكتر غلامرضا شعباني بهار

نائب رييس شورا و معاون ورزش همگاني

این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در سال 1393 بیش از 810 برنامه ورزشی ، 42 دوره آموزشی و 150 ایستگاه ورزش صبحگاهی را در سطح استان برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :