کد خبر: ۶۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 01 August 2015
مظفر نیکومنش نودهی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه شورای شهر دغدغه خدمت به مردم را دارد، اظهار داشت: مرجع قضایی تخلفات احتمالی شهرداری رشت را بررسی کند و اعضا اسناد خود را به صورت محرمانه به مرجع قضایی تقدیم کنند تا حقی از کسی قبل از اثبات اتهام ها ضایع نشود.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از ۷۰۰ تغییر صورت گرفته در شهرداری نداریم، افزود: جابجایی حق قانونی شهردار است ولی شهردار حق ندارد سبب برهم زدن آرامش و از بین بردن امنیت شغلی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت گفت: جابجایی مدیران شهرداری باید بر اساس تعهد، تخصص و توانایی و حفظ نیروهای متعهد باشد.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه تغییرات احساسی مدیران سبب نابودی هر سازمان می‌شود، خاطرنشان کرد: شهردار باید تمامی برنامه‌ها و اسناد جامع را برای تصویب به شورای شهر تقدیم کند.

وی با تأکید بر اینکه "سند جامع محله محوری” مصوبه شورا ندارد و باید در شورا مصوب شود، گفت: کمیته های نظارتی شورا بر مناطق ۵ گانه شهرداری باید به زودی تشکیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت تصریح کرد: شهردار رشت در روز انتخاب قول داده بود که از نیروهای داخل سازمان بهره ببرد ولی تناقضاتی را مشاهده کردیم.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه باید اجرای پروژه های شهرداری تسریع شود، گفت: موضوع خرید گاراژ جفرودی منتفی شد و طرح مربوط به این مسئله با نظر مشاوران شورا به نحوی دیگر اجرایی می شود./صبح مشرق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار