در هفته سوم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال، نمایندگان کرمانشاه در مقابل حریفان خود یک پیروزی و یک شکست کسب کردند.
کد خبر: ۶۹۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 29 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، نمایندگان کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال ایران، عصر دیروز(جمعه) در هفته سوم نیم فصل دوم این مسابقات در خارج از خانه به مصاف حریفان خود رفتند.

بازیکنان تیم ابزارسازان درمانگر که در بازی های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، در زنجان مقابل تیم لوله گالوانیزه شمس این شهر به میدان رفتند و درپایان توانستند بازی را با نتیجه 93 بر 90 به نفع خود به پایان برسانند.

تیم مانیزان دیگر نماینده کرمانشاه نیز در اراک به مصاف تیم نبوغ این شهر رفت و بازی را با نتیجه 78 بر 99 به تیم میزبان واگذار کرد.

سرمربی ابزارسازان: برابر تیمی متحول و جنگنده به پیروزی رسیدیم

زمان حسینی سرمربی ابزارسازان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه درخصوص بازی تیمش برابر گالوانیزه شمس گفت: هرچند تیم گالوانیزه شمس زنجان در بازی های هفته های گذشته خود نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند، اما طی هفته اخیر با تقویت کادر فنی و تمرینات منسجمی که داشتند کاملا متحول و به تیمی جنگنده تبدیل شده بود.

وی افزود: تیم حریف با برنامه ریزی برای کسب پیروزی به میدان آمده بود و توانستند بازی پایاپایی را رقم بزنند.

سرمربی تیم ابزارسازان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از نظر تاکتیکی بسیار خوب بازی کردند و با یک بازی باکیفیت نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند.

تیم ابزارسازان درمانگر از مجموع 8 بازی خود در لیگ اول بسکتبال ایران تاکنون 6 پیروزی و 2 باخت کسب کرده است.

 

سرمربی مانیزان: بازیکنان ما کم تجربه هستند

شاپور مردانی سرمربی مانیزان نیز در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه بابیان اینکه بازیکنان مانیزان در بازی مقابل نبوغ ارک در سه کوارتر بخوبی ظاهر شدند، گفت: متاسفانه در کوارتر دوم عملکرد ضعیفی داشتیم و این کوارتر را با اختلاف 21 امتیاز باختیم.

وی اضافه کرد: بازی خوبی داشتیم، اما باید قبول کنیم که بازیکنان ما اغلب کم تجربه هستند و آمده اند در این میادین فقط تجربه کسب کنند.

تیم مانیزان کرمانشاه در بازی های لیگ دسته اول بسکتبال با یک بازی انجام نشده، یک پیروزی و 6 شکست داشته است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار