کد خبر: ۶۹۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 26 December 2018

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های زمستانی راهداری اردبیل، اظهار کرد: به منظور تامین ایمنی جاده ها 156 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از سیستم روشنایی مناسب برخوردار شدند.

وی افزود:استان اردبیل از لحاظ برخورداری از سیستم روشنایی جاده ای جزء استان های پیشرو و برتر کشور محسوب می شود.

مدیرکل راهداری استان اردبیل با اشاره به بارش های اخیر برف در مناطق مرکزی وجنوبی استان و آماده باش کامل راهداران درجهت خدمت‌‌رسانی به موقع به همشهریان و مسافران تصریح کرد:امسال نیز 250 دستگاه ماشین آلات راهداری با 458 نیروی انسانی در قالب 120 اکیپ در 12 راهدارخانه  ثابت و سیار در تمامی محورهای برفگیر استان مستقر هستند تا عملیات زمستانی را انجام دهند.


عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه 15 هزارتن نمک از استان های زنجان و آذربایجان شرقی  برای انجام عملیات زمستانی و نمک پاشی خریداری شده است اظهار داشت: این میزان نمک درانبار راهدارخانه ها ذخیره سازی شده است تا در مواقع لزوم نمک پاشی انجام و هیچگونه مسدودی در محور ها نخواهیم داشت.

عضو شورای اداری استان اردبیل از توزیع 6هزار و500 حلقه لاستیک بین رانندگان استان خبرداد و بیان کرد: 7هزار راننده کامیون بار در بخش حمل ونقل استان فعال هستند و از این میزان 2هزار و200دستگاه از درخواست‌کنندگان لاستیک باقی مانده که به ترتیب اولویت در مراحل بعدی توزیع خواهد شد.

عضو کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیل گفت: تاکنون 700هزار راننده با 152 میلیارد تومان هزینه درسطح کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که از این میزان 7هزار و600مورد مربوط به رانندگان ناوگان حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار